Dat was vrij in het begin, dus dat zal inderdaad niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
denk niet dat ze die set nog zouden spelen
leven ze allemaal nog eigenlijk? want dan kan er nog een reunie tour komen in theorie danquote:Op woensdag 28 december 2016 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was vrij in het begin, dus dat zal inderdaad niet.
De combi van de wat 'spastische' Mark Hollis en die Animal drummer was geweldig.
Bassist lichtvoetig hupsend met de bas onder z'n oksels, geweldig...
Ik juist niet. Dat zweverige trek ik heel slecht.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Talk Talk een stuk beter worden na dit album, eigenlijk
gelukkig nieuwjaar peace
quote:Op woensdag 28 december 2016 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat dit mijn favoriete Lionel Richie-grapje is:
[ afbeelding ]
Vooruit, één keer per jaar mag het!quote:Op woensdag 28 december 2016 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij wel, maar Mark Hollis schijnt als een kluizenaar te leven tegenwoordig...quote:Op woensdag 28 december 2016 09:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
leven ze allemaal nog eigenlijk? want dan kan er nog een reunie tour komen in theorie dan
Mijn vader was destijds gek van The Colour of spring en kocht blind The Spirit of Eden.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik juist niet. Dat zweverige trek ik heel slecht.
quote:Op woensdag 28 december 2016 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
aan de ene kant jammer, aan de andere kant kan het bijna alleen maar tegenvallenquote:Op woensdag 28 december 2016 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar Mark Hollis schijnt als een kluizenaar te leven tegenwoordig...
ja de rest ga ik niet posten hoor, dat geloof ik inmiddels welquote:Op woensdag 28 december 2016 09:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vooruit, één keer per jaar mag het!
Ja deze dus, die is ook wel sterkquote:Op woensdag 28 december 2016 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
Als we toch flauw doen:
[ afbeelding ]
Online kan je hun optreden in Montreux in z'n geheel terugvinden:quote:Op woensdag 28 december 2016 09:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
aan de ene kant jammer, aan de andere kant kan het bijna alleen maar tegenvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |