En dan na een half uurtje moet je weer weg..quote:Op woensdag 28 december 2016 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kan het zelf leuk maken, maar grotendeels sta je toch een beetje rond te staren omdat je niet als een volslagen idioot als enige een beetje op de maat wil dansen en meezingen. Hoog gehalte fleecetruien zonder ritme, starend naar de telefoons.
wie, oh wie ?quote:
Een modderfokker.quote:
Daar heb ik echt schijt aan, mits ik een nummer echt tof vind. Vaak genoeg gedaan bij concerten.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kan het zelf leuk maken, maar grotendeels sta je toch een beetje rond te staren omdat je niet als een volslagen idioot als enige een beetje op de maat wil dansen en meezingen. Hoog gehalte fleecetruien zonder ritme, starend naar de telefoons.
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 28 december 2016 00:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
bedankt allemaal!
Kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is er een artiest + titelcombinatie die korter is dan U2-One?
Internetgekkiescompilatiequote:Op woensdag 28 december 2016 00:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar heb ik echt schijt aan, mits ik een nummer echt tof vind. Vaak genoeg gedaan bij concerten.
Lijkt me niet nee.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is er een artiest + titelcombinatie die korter is dan U2-One?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |