Jaquote:Op woensdag 28 december 2016 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
En hij kan er gewoon vandoor gaan als hij het niet leuk meer vindt. Niets te verliezen.
ou deze daquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
ou deze da
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nee denk dat niemand het meer lukt bij dat zooitje wat er nu nog zitquote:Op woensdag 28 december 2016 00:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat het hem gaat lukken als dat zijn doel is.
Hij verhuurt panden en krijgt maandelijks een x bedrag gestort.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen in mijn omgeving die op hun 46e al binnen zijn en de rest van hun leven kunnen teren op het verdiende geld.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
ou deze da
is dat ook een vieze pedofiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Ik wel, erfenis en goede investeringen.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen in mijn omgeving die op hun 46e al binnen zijn en de rest van hun leven kunnen teren op het verdiende geld.
quote:
Rob de ijsquote:Op woensdag 28 december 2016 00:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
is dat ook een vieze pedofiel?
Die gast heeft er lol in.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee denk dat niemand het meer lukt bij dat zooitje wat er nu nog zit
Of hij vindt het gewoon een leuke uitdaging.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:35 schreef Yaksa het volgende:
IDD, wat doe je dan in Utopia? Kan natuurlijk ook zijn dat zijn advo op Badoo niet werkte en hij het op deze manier probeert.
Maar dan kan hij alleen voor Karin gaan toch? Hij zocht 35+quote:Op woensdag 28 december 2016 00:35 schreef Yaksa het volgende:
IDD, wat doe je dan in Utopia? Kan natuurlijk ook zijn dat zijn advo op Badoo niet werkte en hij het op deze manier probeert.
Of hij wil de loods aan zijn vastgoedcollectie toevoegen en de mensen boeien hem verder niet...quote:Op woensdag 28 december 2016 00:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of hij vindt het gewoon een leuke uitdaging.
Filmpjes van bas nog gelukt?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gotver, Billy in haar string met Ruud in das Boot .....
En wie weet zit hij in het blik van de Mol. Ooit is ingeschreven.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of hij vindt het gewoon een leuke uitdaging.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Of hij wil de loods aan zijn vastgoedcollectie toevoegen en de mensen boeien hem verder niet...
Ja dat zou heel goed kunnen.quote:
In de loods investeren als een leuk vastgoed dingetjequote:Op woensdag 28 december 2016 00:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Of hij wil de loods aan zijn vastgoedcollectie toevoegen en de mensen boeien hem verder niet...
Dat hij links dragend is en het langzaam weer naar rechts kan dalen zodat het morgen weer fier recht vooruit staat...quote:Op woensdag 28 december 2016 00:17 schreef Raskolnikow het volgende:
Rob slaapt op zijn rechterzij. Wat zou dat betekenen?
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het gaat niet om de streamers, maar om de kijkcijfers.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:40 schreef rowan634 het volgende:
tomorrow
[ afbeelding ]![]()
toch triest dat ruzies amper nog op de streams komen
Dus dit zat achter een lock?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:40 schreef rowan634 het volgende:
tomorrow
[ afbeelding ]![]()
toch triest dat ruzies amper nog op de streams komen
De foto die Ras had gevonden is geloof ik ook al verwijderd...quote:Op woensdag 28 december 2016 00:22 schreef Yaksa het volgende:
Kweenie, maar die Rob heeft zich goed verborgen op Internet. Normaliter kan ik een nieuwe bewoner binnen een half uurtje Googelen wel plaatsen, maar nu nog niet. Morgen maar ff kijken of hij zich verpraat op een of andere manier.
Ja klopt, dat zei ik etquote:Op woensdag 28 december 2016 00:41 schreef snetje het volgende:
[..]
De foto die Ras had gevonden is geloof ik ook al verwijderd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Moete we toch weer uitzedige gaa kijke zodat wequote:Op woensdag 28 december 2016 00:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]
we mochten er maar een glimp van zien op de streams
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
is dat ook een vieze pedofiel?
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:42 schreef DaniqueV het volgende:
Je hebt ook een Rob de Boer Productions (gehad?)UTO / Wie is Rob en waarom is Rob daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neverquote:Op woensdag 28 december 2016 00:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Moete we toch weer uitzedige gaa kijke zodat we
va Joh weer verplicht aar de reclames moete kijke
De uitzending kijken is best leukquote:Op woensdag 28 december 2016 00:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]
we mochten er maar een glimp van zien op de streams
Staat der al miepiequote:Op woensdag 28 december 2016 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
UTO / Wie is Rob en waarom is Rob daar
ja, maar er wordt veel geknipt en het gaat altijd zo snelquote:
waarschijnlijk een stukje herkenning in zichzelfquote:
mss begit het ee beetje door te drige op wie dat leipe shit slaatquote:Op woensdag 28 december 2016 00:47 schreef rowan634 het volgende:
rowena en ramona zijn nog druk in gesprek op de vide
zit jij ook aan de drank?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
mss begit het ee beetje door te drige op wie dat leipe shit slaat
Owww ahhhhh, ik dacht het ffquote:
De koetjes op ze slippers dek ikquote:Op woensdag 28 december 2016 00:49 schreef Yaksa het volgende:
Do heeft de wekker gezet voor morgenvroeg. Ze wil per sé ook om 7.30 uur opstaan om te kijken wat Rob gaat doen.
Het is irritant dus hup naar de winkel morgen voor een toetsenbordquote:
Rob gaat zekers dan weer 3 uur sportenquote:Op woensdag 28 december 2016 00:49 schreef Yaksa het volgende:
Do heeft de wekker gezet voor morgenvroeg. Ze wil per sé ook om 7.30 uur opstaan om te kijken wat Rob gaat doen.
Nou, ik denk niet dat Rob de koetjes gaan doen.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
De koetjes op ze slippers dek ik
Maar die staat hier nog wel, in het andere topic van Rob, Ras had hem onder een spoiler gezet, ik heb hem even makkelijk zichtbaar gemaakt.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:41 schreef snetje het volgende:
[..]
De foto die Ras had gevonden is geloof ik ook al verwijderd...
Je bedoelt vadaagquote:Op woensdag 28 december 2016 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is irritant dus hup naar de winkel morgen voor een toetsenbord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |