Ja ik support nu MvG want die heeft kans om het toernooi te winnen, maar anders had ik deze Spaanse BAAS uiteraard mijn support gegevenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor die Spanjaard moet je voortaan juichen.
Ik heb al die cd's van 'm uit die tijd... tot aan de coltruienperiode van De Bestemmingquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
Zo rond 2003 luisterde ik wel naar Marco, was ik 10 jaar.
Call TV... daar heb ik nog heel wat tijd aan verknoeidquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze kwam vaak voorbij bij Call TV
Wat voor ding?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit gelooft helemaal niemand natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben altijd oprecht.
De Spaanse god gooit 105,2 gemiddeld. Dat zijn goeie cijfers na vier sets.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik support nu MvG want die heeft kans om het toernooi te winnen, maar anders had ik deze Spaanse BAAS uiteraard mijn support gegeven
Jullie probleem.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:47 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dit gelooft helemaal niemand natuurlijk
is dat een soort the box ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik keek dat altijd onder genot van een joint met een schoolmaat van mequote:Op dinsdag 27 december 2016 23:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Call TV... daar heb ik nog heel wat tijd aan verknoeid
Ging hij met een Spanish Stroll van het podium af..?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor die Spanjaard moet je voortaan juichen.
ik voel een generatiekloofjequote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:47 schreef Cee het volgende:
Ik zong dit ooit hardop mee op m'n stage en zong per ongeluk Je hebt me keihard voor genomen.
Behoorlijke bekentenisquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rawrquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:47 schreef Cee het volgende:
Ik zong dit ooit hardop mee op m'n stage en zong per ongeluk Je hebt me keihard voor genomen.
Ik luisterde wel naar Opa, toen mijn opa was overleden.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb al die cd's van 'm uit die tijd... tot aan de coltruienperiode van De Bestemming
Ik ga over een paar dagen naar Spanje. Leuk he?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik support nu MvG want die heeft kans om het toernooi te winnen, maar anders had ik deze Spaanse BAAS uiteraard mijn support gegeven
Nee. Reyes is niet van de gekke bekjes.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:48 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ging hij met een Spanish Stroll van het podium af..?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:47 schreef Cee het volgende:
Zal wel Baskenland zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga over een paar dagen naar Spanje. Leuk he?
Moet je misschien even mee langs de huisarts. Niets om je voor te schamen, op jouw leeftijd.quote:
Huub Hangop, Wim Rijken, Mike Starink, Leo Driessen, zij van de Hermes House Bandquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |