hey jcquote:
Ja, al die apple-stores waren tempels toen Steve Jobbs z'n leven liet.quote:
Qua telefoons is het inderdaad kut (alleen al door de laadpoort), maar de computers zijn wel echt goed hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, al die apple-stores waren tempels toen Steve Jobbs z'n leven liet.
En ze doen net alles op een eigen manier, lastig te integreren met andere platformen ook.
Maar verder kan ik m'n vinger er niet op leggen, ze zullen vast goede producten hebben, maar ik heb iets tegen Apple
kan je hem weer gebruiken?quote:
?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je daar al gebruik van gemaakt?
Geen idee wat er gebeurd is, maar dat is een goed teken toch?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:43 schreef JanCees het volgende:
Maar voel wel tintelingen achtig gevoel
nog steeds?quote:
hij is aan zijn hand geopereerdquote:
Ik ben niet up to date van dat soort dingen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:44 schreef Catkiller het volgende:
JanCees is die Duitser die geprankt is met die kettingzaag
Gelukkig kan nu dat. Je hebt tenslotte maar 1 vaderquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:44 schreef Kurovski het volgende:
Toen ik op afstand woonde kon ik niets doen. Echt beter om bij je eigen mensen in de buurt te zijn.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben niet up to date van dat soort dingen.
quote:Een 18-jarige Duitser is in de gemeente Wickede zwaargewond geraakt toen zijn vrienden een grap met hem uithaalden met een kettingzaag.
De jongen was op eerste kerstdag tijdens een feestje in slaap gevallen, waarop twee vrienden van zestien en 22 jaar en twee vriendinnen van vijftien en zestien jaar besloten hem wakker te laten schrikken, om een video daarvan op internet te zetten.
De 22-jarige bewoner haalde een kettingzaag uit de schuur en zette die naast de slapende vriend in werking. Die schrok daar zo van dat hij in een reflex ook naar de kettingzaag greep. Met een zwaar gehavende linkerhand moest hij naar het ziekenhuis.
Of niet en is hij daar niet blij mee en daarom zo boos tegen al die kontenlikkers hier.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig kan nu dat. Je hebt tenslotte maar 1 vader
Haha wanne flikker!quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:47 schreef HPLC het volgende:
Ik lees net dat iemand niet zat te wachten op lesbische scenes met Lagertha
Het vult het boekje Nielsquotes wel aan dan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of niet en is hij daar niet blij mee en daarom zo boos tegen al die kontenlikkers hier.
Voegt echt niks toe tochquote:
Eindelijk is het mij duidelijk.quote:Intelligente mensen hebben minder vrienden
Zou er zo tussenspringen met een Gallisch outfitquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:47 schreef HPLC het volgende:
oh wow zo langquote:
Aah. Wel al dokter geraadpleegd neem ik aan? Had ook een keer na een operatie geen gevoel meer in mijn gehemelte. Duurde zeker een paar maanden tot een half jaar, maar het is wel terug gekomen.quote:
wij staan nu bij chattingquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:49 schreef Myrr het volgende:
Eens in de twee jaar klik ik op die chat an Fok. Ik zie dan een waslijst aan mensen staan, maar nooit iemand die iets zegt. Waarom zitten die mensen daar überhaupt?
de anesthesist en de chirurg weten neem ik aan wat ze doenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Aah. Wel al dokter geraadpleegd neem ik aan? Had ook een keer na een operatie geen gevoel meer in mijn gehemelte. Duurde zeker een paar maanden tot een half jaar, maar het is wel terug gekomen.
Iemand heeft me gegroet, maar ik heb geen zin om terug te groeten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wij staan nu bij chatting
en de rest niet, dus die zijn er gewoon niet
True, maar het is eventueel wel handig als ze een indicatie kunnen geven van hoe lang zoiets duurt. Heb is wel je arm...quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
de anesthesist en de chirurg weten neem ik aan wat ze doen
ik vind het de mooiste ontwerpen en robuust, de os'en zijn prettig in gebruik en vormen samen een mooi ecosysteem. tja dan hebben ze me misschien in vendor lock-in, maar ik zou toch niks anders willenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, al die apple-stores waren tempels toen Steve Jobbs z'n leven liet.
En ze doen net alles op een eigen manier, lastig te integreren met andere platformen ook.
Maar verder kan ik m'n vinger er niet op leggen, ze zullen vast goede producten hebben, maar ik heb iets tegen Apple
24 uur zo ongeveer volledig en na 3 dagen volledig uitgewerktquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
True, maar het is eventueel wel handig als ze een indicatie kunnen geven van hoe lang zoiets duurt. Heb is wel je arm...
Gelukkig ja. M'n broer en zus staan ook altijd klaar. Als je zo'n topic van Werkman leest, verzonnen of niet, mag ik me gelukprijzen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig kan nu dat. Je hebt tenslotte maar 1 vader
Ooooooohhh, ik dacht dat ze wat zenuwen hadden doorgehakt joh (zoals bij mij).quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
24 uur zo ongeveer volledig en na 3 dagen volledig uitgewerkt
lightning port > usbquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Qua telefoons is het inderdaad kut (alleen al door de laadpoort), maar de computers zijn wel echt goed hoor.
Ik heb 400 vrienden op Facebookquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eindelijk is het mij duidelijk.
Die zag ik al aankomen.quote:
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:43 schreef Remqo het volgende:
En met Apple kan je aan een anus gebonden worden als de voorwaardes niet goed doorleest
Nu kaart je wel 2 verschillende dingen aan, van zwaar naar luchtigquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gelukkig ja. M'n broer en zus staan ook altijd klaar. Als je zo'n topic van Werkman leest, verzonnen of niet, mag ik me gelukprijzen.
Zonder outfit ook nog welquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zou er zo tussenspringen met een Gallisch outfit
It doesn't readquote:
waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:47 schreef HPLC het volgende:
Vikings, beste serie ooitquote:
plexus verdoving (okselprik)quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ooooooohhh, ik dacht dat ze wat zenuwen hadden doorgehakt joh (zoals bij mij).
waaromquote:
Hmm ja oke, maar wel leuker dan GoTquote:
Gewoon grote trui die over je asser heen valt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:59 schreef supersof het volgende:
denk dat ik toch maar niet die sport broek aan doe
weet niet wat ik erbij aan kan doen wat nog beetje warm is
Vandaag Lego gekocht. ;Pquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu kaart je wel 2 verschillende dingen aan, van zwaar naar luchtig
hard gewordenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon grote trui die over je asser heen valt.
ik heb alleen donker groen en donker blauw die over mn kont vallen en vind het net niet leuk genoegquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon grote trui die over je asser heen valt.
Het is gewoon een middeleeuwse setting, verschil in religie komt aan bod, maar niet overheersend. In de eerste seizoenen ook veel actiequote:Op dinsdag 27 december 2016 23:01 schreef Drug het volgende:
ik hou niet zo van die vikings en feeën en trollen en shit
dan maar boven je kontquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb alleen donker groen en donker blauw die over mn kont vallen en vind het net niet leuk genoeg
Why so serious?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:01 schreef Drug het volgende:
ik hou niet zo van die vikings en feeën en trollen en shit
maar het is aan sportbroek dus dan heb je al snel een beetje dat legging effect en dat vinden sommige mensen er aso uit zienquote:
Pics van je kontquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
al hoewel ik een goede kont heb dus maakt niet heel erg uit dat je die dan zo ziet
Dat is juist de reden dat ik ze niet draagquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
al hoewel ik een goede kont heb dus maakt niet heel erg uit dat je die dan zo ziet
ja voel me dan wel bekekenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik ze niet draag
dat nonchalant toegevoegde (niet in het gezicht) op zo'n prijslijst, vind het sad dat dat iemand zo zijn/haar lichaam adverteertquote:
heb je geen oversized overhemd die je om kunt slaan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:59 schreef supersof het volgende:
denk dat ik toch maar niet die sport broek aan doe
weet niet wat ik erbij aan kan doen wat nog beetje warm is
Wij snappen elkaarquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, bietje gers doen maar geen pics nog. Wat is dit?
vind ik meer voor in de zomerquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:07 schreef Drug het volgende:
[..]
heb je geen oversized overhemd die je om kunt slaan?
oh, ja dat is wel sadquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:06 schreef Drug het volgende:
[..]
dat nonchalant toegevoegde (niet in het gezicht) op zo'n prijslijst, vind het sad dat dat iemand zo zijn/haar lichaam adverteert
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
DMquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:09 schreef supersof het volgende:
ik vraag toch ook niet om pics van jullie 30cm?
Misschien vind ze het wel leuk om te doen, al kan ik me dat moeilijk voorstellen, al die klote haartjes die op je lichaam plakken.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:06 schreef Drug het volgende:
[..]
dat nonchalant toegevoegde (niet in het gezicht) op zo'n prijslijst, vind het sad dat dat iemand zo zijn/haar lichaam adverteert
daar is de DM functie voorquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:09 schreef supersof het volgende:
ik vraag toch ook niet om pics van jullie 30cm?
fuck wat mensen denken johquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
maar het is aan sportbroek dus dan heb je al snel een beetje dat legging effect en dat vinden sommige mensen er aso uit zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |