meer uit beperkingen van mogelijkheden dan uit kansenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:32 schreef Drug het volgende:
ik kan wel voorspellen dat ik nooit zal vreemdgaan
Lekker veilig als je forever alone bent Drug.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:32 schreef Drug het volgende:
ik kan wel voorspellen dat ik nooit zal vreemdgaan
Godverdommequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:33 schreef Drug het volgende:
niemand wil überhaupt relatie met mij dus jah
Krijg een banquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
meer uit beperkingen van mogelijkheden dan uit kansen
Dat is leuk toch, als ze dat tegen je zeggen achteraf. Als ze vervolgens met hem in contact proberen te komen op een verkeerde manier niet meer natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe je er in staat. Was vroeger wel jaloers, nu niet meer. Hij was laatst mee met me naar school, en al die hormonale kutmeisjes uit mijn klas stonden te kwijlen, en achteraf aan anderen te vertellen hoe lekker mijn vriend is.
Echt, ik maak me daar 0 druk om.
doodsverwensingen zijn niet zo gewenst hierquote:
Is goed voor je reputatie als badboyquote:
ik wens niemand dood, behalve een bepaald figuur met een kop als een ananas, dat dan weer welquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
doodsverwensingen zijn niet zo gewenst hier
Nee, werd tegen anderen gezegd, niet tegen mij haha. Ik weet dat het sneaky wijven zijn (slijmen bij andere jongens hier op school waarvan ze weten dat ze een relatie hebben). Mja, ik weet ook dat m'n vriend niet op die dingen reageert. Als hij berichten zou krijgen zou hij ze niet eens openen, of aan mij vragen of ik die persoon ken en vervolgens gewoon niet reageren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is leuk toch, als ze dat tegen je zeggen achteraf. Als ze vervolgens met hem in contact proberen te komen op een verkeerde manier niet meer natuurlijk
pfff looks maakt alles zoveel makkelijkerquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe je er in staat. Was vroeger wel jaloers, nu niet meer. Hij was laatst mee met me naar school, en al die hormonale kutmeisjes uit mijn klas stonden te kwijlen, en achteraf aan anderen te vertellen hoe lekker mijn vriend is.
Echt, ik maak me daar 0 druk om.
karakter telt meer, maar goed, dat mis je ook alquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
pfff looks maakt alles zoveel makkelijker
De zanger van Counting Crows?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wens niemand dood, behalve een bepaald figuur met een kop als een ananas, dat dan weer wel
Nou dan doet hij het wel goed. Kunnen sommigen nog wat van leren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, werd tegen anderen gezegd, niet tegen mij haha. Ik weet dat het sneaky wijven zijn (slijmen bij andere jongens hier op school waarvan ze weten dat ze een relatie hebben). Mja, ik weet ook dat m'n vriend niet op die dingen reageert. Als hij berichten zou krijgen zou hij ze niet eens openen, of aan mij vragen of ik die persoon ken en vervolgens gewoon niet reageren.
godverdommequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
karakter telt meer, maar goed, dat mis je ook al
Laat me gewoon met rustquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wens niemand dood, behalve een bepaald figuur met een kop als een ananas, dat dan weer wel
Uitstraling vooral... Zie vaak zat mooie jongens lopen, maar ik 'zie' ze niet, door walgelijke uitstraling.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
pfff looks maakt alles zoveel makkelijker
da's die mentaliteitquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, werd tegen anderen gezegd, niet tegen mij haha. Ik weet dat het sneaky wijven zijn (slijmen bij andere jongens hier op school waarvan ze weten dat ze een relatie hebben). Mja, ik weet ook dat m'n vriend niet op die dingen reageert. Als hij berichten zou krijgen zou hij ze niet eens openen, of aan mij vragen of ik die persoon ken en vervolgens gewoon niet reageren.
Ben liever een ananas dan een aardappel, maarja, het is je vergeven.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik deed gewoon laaghartig tegen jou, dat spijt me, ik betreur mijn gedrag
ooooh ja... godkk ben zo lang weggeweest, verwarde je met een collegaquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben liever een ananas dan een aardappel, maarja, het is je vergeven.
Gewoon vaak genoeg dreigen dat ik ons kind meeneem naar Nieuw - Zeeland als hij vreemd gaat.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou dan doet hij het wel goed. Kunnen sommigen nog wat van leren.
cameltoe?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:40 schreef supersof het volgende:
Is het raar als ik morgen mijn sportbroek aan doe als een normale broek
hij zit zo lekker
Zou zelf nooit doen denk ik, maar als anderen het doen vind ik het niet raar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:40 schreef supersof het volgende:
hij zit zo lekker
mijn ex wilde dat ik abortus zou doen als ik zwanger zou zijn, dus zou hem niet uit maken als ik zijn kind naar nieuw zeeland zou brengenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon vaak genoeg dreigen dat ik ons kind meeneem naar Nieuw - Zeeland als hij vreemd gaat.
Nee grapje, maar zijn moeder zou hem denk ik wel castreren als 'ie dat doet.
mijn vrouw zou me de rust niet aan willen doenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ex wilde dat ik abortus zou doen als ik zwanger zou zijn, dus zou hem niet uit maken als ik zijn kind naar nieuw zeeland zou brengen
Hoe oud waren jullie?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ex wilde dat ik abortus zou doen als ik zwanger zou zijn, dus zou hem niet uit maken als ik zijn kind naar nieuw zeeland zou brengen
nee is cutequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:40 schreef supersof het volgende:
hij zit zo lekker
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mijn vrouw zou me de rust niet aan willen doen
Definieer walgelijk?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uitstraling vooral... Zie vaak zat mooie jongens lopen, maar ik 'zie' ze niet, door walgelijke uitstraling.
bullshit dus he, ik ben godtievus lelijk maar heb regelmatig sjans, vrouwen van begin 30 voor mij jong en alles, het gaat om je humor, je manier van doen, hoe je over komtquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Definieer walgelijk?
Je uiterlijk bepaalt wel een groot deel van je uitstraling imo.
Je hebt mooie bescheiden mensen en mooie mensen die er bij lopen als van die perfect getrimde baardmensen, leren jasje, type Waylon. Echt, nee. Al kan Waylon wel mad wijven krijgen...quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Definieer walgelijk?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zou zelf nooit doen denk ik, maar als anderen het doen vind ik het niet raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien beetje te sportachtigOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
mwah, tenzij je echt een gedrocht bent kun je met een beetje swagger overal komenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Definieer walgelijk?
Wow ben je in het echt een heel ander persoon dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bullshit dus he, ik ben godtievus lelijk maar heb regelmatig sjans, vrouwen van begin 30 voor mij jong en alles, het gaat om je humor, je manier van doen, hoe je over komt
jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow ben je in het echt een heel ander persoon dan?
hoe oud ben jijquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bullshit dus he, ik ben godtievus lelijk maar heb regelmatig sjans, vrouwen van begin 30 voor mij jong en alles, het gaat om je humor, je manier van doen, hoe je over komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |