abonnement Unibet Coolblue
pi_167716892
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Het Leontien Leco gedumpt? Ze ziet er twintig jaar jonger en zevenhonderd keer mooier uit dan een paar jaar geleden O+

Ik had echt nooit een trouwjurk geregeld. Liever fietsjes voor de kinderen of zo :@
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik vond het wel redelijk duidelijk dat die jurk on a budget was, want zij was aangetrokken tot een op het oog veel duurdere jurk, maar werd richting deze gepusht. Die overigens helemaal niet mooi zat bij de boezem, veel te ruim... ik had echt eerder iets geregeld waar ze lang wat aan hebben, zoals fietsjes of bedjes of zo. In elk geval iets voor die arme kleintjes...
Dan heb je het niet helemaal begrepen. Het gaat niet om de jurk of om het bedrag. Het gaat om het gebaar: Aline ontzegt zichzelf al jaren alles omwille van de kinderen, en Leontien wilde Aline een keer echt goed verwennen. En een jurk is wel de ultieme meisjesdroom, dus Leontien wilde de dag die feestelijk zou moeten zijn, ook echt feestelijk maken door de bruid zelf eens flink te verwennen, en nu een keer even niet praktisch na te denken over wat het meest duurzaam zou zijn. En je zag het resultaat: de tranen sprongen Aline in de ogen. Zoveel dankbaarheid, ze was echt geraakt door het gebaar. Wat wil je, als je er al jaren alleen voor staat en je sterk houdt voor je kinderen?

Edit: en natuurlijk maakt ze zelf onverstandige keuzes (vier kinderen, oudere mannen), maar dat neemt niet weg dat iedereen een keer wat liefde nodig heeft.

quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 17:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zat ook te twijfelen of ik die trouwjurk nu wel of niet geslaagd vond.

Hij riep hard dat Leontine het zou regelen. Waarop zij lachend zegt dat ze met haar man moet overleggen, en ik denk dat het dan klaar is.
Maar nee, dit heugelijke feit verdient een jurk, aldus Leontine.
Als die man dan ook bij haar blijft, ach ja dan is het misschien leuk. Maar het programma regelt het wel mooi even :')
Dat was dan weer een ongelukkige en onhandige opmerking. Weet ook niet of die man slechte humor heeft of dat het een soort van freudiaanse verspreking was (profiteur..).

[ Bericht 0% gewijzigd door Postbus100 op 29-12-2016 19:18:31 ]
Somebody that I used to know
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2016 @ 20:14:30 #77
43556 miss_dynastie
pi_167718914
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2016 19:12 schreef Postbus100 het volgende:

[..]


[..]

Dan heb je het niet helemaal begrepen. Het gaat niet om de jurk of om het bedrag. Het gaat om het gebaar: Aline ontzegt zichzelf al jaren alles omwille van de kinderen, en Leontien wilde Aline een keer echt goed verwennen. En een jurk is wel de ultieme meisjesdroom, dus Leontien wilde de dag die feestelijk zou moeten zijn, ook echt feestelijk maken door de bruid zelf eens flink te verwennen, en nu een keer even niet praktisch na te denken over wat het meest duurzaam zou zijn. En je zag het resultaat: de tranen sprongen Aline in de ogen. Zoveel dankbaarheid, ze was echt geraakt door het gebaar. Wat wil je, als je er al jaren alleen voor staat en je sterk houdt voor je kinderen?

Edit: en natuurlijk maakt ze zelf onverstandige keuzes (vier kinderen, oudere mannen), maar dat neemt niet weg dat iedereen een keer wat liefde nodig heeft.

[..]

Dat was dan weer een ongelukkige en onhandige opmerking. Weet ook niet of die man slechte humor heeft of dat het een soort van freudiaanse verspreking was (profiteur..).
Ik heb het gebaar wel degelijk begrepen. Ik vind het alleen onverdiend, onnodig en ik had het liever aan de kinderen gegund. Ze heeft zichzelf niks ontzegd, ze zit niet voor niks in de schulden, ze fokt maar aan alsof ze een konijn is en heeft de toekomstvisie van een eendagsvlieg.
pi_167722478
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb het gebaar wel degelijk begrepen. Ik vind het alleen onverdiend, onnodig en ik had het liever aan de kinderen gegund. Ze heeft zichzelf niks ontzegd, ze zit niet voor niks in de schulden, ze fokt maar aan alsof ze een konijn is en heeft de toekomstvisie van een eendagsvlieg.
Dan herhaal ik mezelf nog maar een keer:

quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2016 19:12 schreef Postbus100 het volgende:
Edit: en natuurlijk maakt ze zelf onverstandige keuzes (vier kinderen, oudere mannen), maar dat neemt niet weg dat iedereen een keer wat liefde nodig heeft.
Somebody that I used to know
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2016 @ 22:06:50 #79
43556 miss_dynastie
pi_167723386
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:45 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dan herhaal ik mezelf nog maar een keer:

[..]

Ja en ik ben meer van de tough love in plaats van het doodknuffelen in een uitzichtloze situatie. Het kind van de vorige vader was nog niet eens begonnen op de peuterspeelzaal toen dit kind werd gemaakt met een nieuwe papa, maar laten we vooral lekker snel gaan trouwen, in de hoop dat dit wel een slimme keuze is. Leontien had beter een goede notaris kunnen betalen om de gemeenschap van goederen te voorkomen.
pi_167724009
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja en ik ben meer van de tough love in plaats van het doodknuffelen in een uitzichtloze situatie. Het kind van de vorige vader was nog niet eens begonnen op de peuterspeelzaal toen dit kind werd gemaakt met een nieuwe papa, maar laten we vooral lekker snel gaan trouwen, in de hoop dat dit wel een slimme keuze is. Leontien had beter een goede notaris kunnen betalen om de gemeenschap van goederen te voorkomen.
Of psychische hulp.

Ik weiger te geloven dat dit slechts ondoordachte keuzes zijn. Volgens mij heeft dat meiske veel gemist vroeger.
pi_167724156
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Of psychische hulp.

Ik weiger te geloven dat dit slechts ondoordachte keuzes zijn. Volgens mij heeft dat meiske veel gemist vroeger.
Dat denk ik ook.
Ze doet er (iedere keer) alles aan om iemand aan zich te binden, dat dit niet de manier is heeft ze nog niet helemaal door, en het zou me niets verbazen als de (verbroken) band met haar vader daar de oorzaak in is.
Hier zit imho veel meer achter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167724232
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja en ik ben meer van de tough love in plaats van het doodknuffelen in een uitzichtloze situatie. Het kind van de vorige vader was nog niet eens begonnen op de peuterspeelzaal toen dit kind werd gemaakt met een nieuwe papa, maar laten we vooral lekker snel gaan trouwen, in de hoop dat dit wel een slimme keuze is. Leontien had beter een goede notaris kunnen betalen om de gemeenschap van goederen te voorkomen.
Ik keek een tijdje geleden naar een programma waarin een zware vrouw meedeed aan een afvalprogramma. Was een gewone vrouw, met natuurlijk haar struggles enzo, en ze werd af en toe wel hard aangepakt. Grotendeels terecht. Maar wat mij zo trof, was dat ze op een gegeven moment 'brak' en ineens een zielig hoopje mens werd en huilend aan de deur hing: 'wees niet te streng voor mij, want dat ben ik al genoeg voor mezelf'. Voor mij de crux in het hele verhaal. Ook bij Aline: het heeft geen zin om nog een keer te zeggen dat het domme keuzes zijn. Sommige mensen hebben op een gegeven moment vooral een dikke knuffel nodig. Diep van binnen weet ze dat zelf ook wel. Waarschijnlijk is het eerder zoals Sunshine zegt:
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik weiger te geloven dat dit slechts ondoordachte keuzes zijn. Volgens mij heeft dat meiske veel gemist vroeger.
Ze zal inderdaad veel gemist hebben vroeger.
Somebody that I used to know
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2016 @ 22:45:53 #83
43556 miss_dynastie
pi_167725070
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Of psychische hulp.

Ik weiger te geloven dat dit slechts ondoordachte keuzes zijn. Volgens mij heeft dat meiske veel gemist vroeger.
Dat lijkt me meer dan duidelijk. Maar ze sleept vier (!!!!) kinderen mee de ellende in. Dan heb je geen tijd meer om 'meiske' te zijn, maar moet je keihard werken om je kinderen een gelijk lot te besparen. Tot op heden hebben haar kinderen al te maken gehad met een uithuisplaatsing... over dingen missen gesproken.

Een huwelijk in gemeenschap van goederen is het meest ingrijpende contract dat je ooit zal sluiten. Daar mag je best ff bij stil staan, verdergaand dan alleen het feestje.
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2016 @ 22:48:40 #84
43556 miss_dynastie
pi_167725213
Ik kreeg overigens niet de indruk dat er geen psychische hulp voorhanden is. Het blijft alleen aan de mensen zelf om te kiezen hoe ze hun leven invullen. Ze proppen de pil niet zomaar naar binnen...
pi_167725519
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat lijkt me meer dan duidelijk. Maar ze sleept vier (!!!!) kinderen mee de ellende in. Dan heb je geen tijd meer om 'meiske' te zijn, maar moet je keihard werken om je kinderen een gelijk lot te besparen. Tot op heden hebben haar kinderen al te maken gehad met een uithuisplaatsing... over dingen missen gesproken.

Een huwelijk in gemeenschap van goederen is het meest ingrijpende contract dat je ooit zal sluiten. Daar mag je best ff bij stil staan, verdergaand dan alleen het feestje.
Ik praat het niet goed hoor, maar m.i. is dit zonder psychische hulp een bodemloze put. Straks is het uit met die knakker, vindt ze iemand anders en begint alles weer van voor af aan. En ik zie dat nog best gebeuren ook.

Ik ben zo iemand van alles heeft een reden. En dit dus ook.
pi_167725643
Ik vraag me wel af waarom die kinderen opeens weer teruggeplaatst zijn. Volgens mij was de situatie nou niet echt veranderd.
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2016 @ 22:58:04 #87
43556 miss_dynastie
pi_167725749
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik praat het niet goed hoor, maar m.i. is dit zonder psychische hulp een bodemloze put. Straks is het uit met die knakker, vindt ze iemand anders en begint alles weer van voor af aan. En ik zie dat nog best gebeuren ook.

Ik ben zo iemand van alles heeft een reden. En dit dus ook.
Je bedoelt dat de oorzaak moet worden aangepakt (met die laatste zin?). In dat geval: helemaal eens! Maar iemand kan daartoe niet gedwongen worden, dat zal uit haarzelf moeten komen. Ondertussen sleept ze over vijf jaar ongetwijfeld zes, zeven kinderen mee... ik vind haar verantwoordelijkheid jegens hen heel, heel zwaar wegen. Heb niet het idee dat ze ook maar half door heeft dat ze het welzijn van veel mensen op haar nek heeft... maak me echt zorgen om die kindertjes ;(
pi_167726710
Ik denk ook dat ze misschien best wat gemist heeft, maar nog meer vraag ik me af of ze niet gewoon een dermate laag IQ heeft, of een stoornis.
Er speelt meer als je het mij vraagt.

En jammer dat je niet (zo jong ook nog) verplicht kunt laten steriliseren, na 4 kinderen van 3 mannen, depressie en uit-huis-plaatsingen.

Hoe groot is de kans op een vijfde? Volgens mij is ze echt in de veronderstelling dat ze zelf "eromheen kan sexen" qua data :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_167726774
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me wel af waarom die kinderen opeens weer teruggeplaatst zijn. Volgens mij was de situatie nou niet echt veranderd.
Depressie weg misschien.

Zouden de vaders in kwestie het aangemoedigd hebben (omdat zij zelf niet permanent een kind in huis wilde hebben)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_167731445
Ik maak me ook zorgen om die kinderen... En dat ze zeer waarschijnlijk bij jeugdzorg lopen, neemt dat gevoel alles behalve weg.
Jeugdzorg zegt wel dat ze in het belang van het kind handelen, maar laat daarin nog veel te veel steken vallen.
  vrijdag 30 december 2016 @ 09:40:28 #91
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_167732875
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 14:45 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb ook weer teruggekeken. Echt vaag dat ze niet in dat huis van Tony mochten filmen. Denk idd ook dat er een kamer met wietplantjes staat ipv een kinderkamer :')
En idd hoe dat kind in die buggy zat en meegetrokken werd :X

Dan heeft Sharona het nu wel een stuk beter voor elkaar qua huis. Zag er echt goed uit. Geen hondenpoep in de babykamer iig :P
En oke dat ze advocaat wil worden is wel :') maar wel knap dat ze die mbo-studie zo goed volhoudt. Meesten zitten alleen met uitkering op de bank.

Ze kan zoveel roepen, als ik d'r vriend zo bekeek leek die behoorlijk verrast over de opmerking van haar over d'r studie.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 30 december 2016 @ 11:14:58 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_167735272
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat lijkt me meer dan duidelijk. Maar ze sleept vier (!!!!) kinderen mee de ellende in. Dan heb je geen tijd meer om 'meiske' te zijn, maar moet je keihard werken om je kinderen een gelijk lot te besparen. Tot op heden hebben haar kinderen al te maken gehad met een uithuisplaatsing... over dingen missen gesproken.
Dit meisje moet begeleid gaan wonen! Liefst verplicht ook nog. Ze moet hulp krijgen met haar schulden, hulp krijgen bij zelfstandigheid, hulp krijgen bij een baan vinden. Kinderopvang kost zeker voor deze groep echt bijna niks. Dus dat kan geen reden zijn om niet te werken. Uithuis plaatsen van kinderen is heel ingrijpend en heeft zo lijkt het niks opgelost.

Ik wil zelfs zo ver gaan dat in dit soort gevallen verplicht gaat worden dat ze de prikpil krijgen. Het is niet water dicht maar het voorkomt een hoop Allende!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_167737290
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 11:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit meisje moet begeleid gaan wonen! Liefst verplicht ook nog. Ze moet hulp krijgen met haar schulden, hulp krijgen bij zelfstandigheid, hulp krijgen bij een baan vinden. Kinderopvang kost zeker voor deze groep echt bijna niks. Dus dat kan geen reden zijn om niet te werken. Uithuis plaatsen van kinderen is heel ingrijpend en heeft zo lijkt het niks opgelost.

Ik wil zelfs zo ver gaan dat in dit soort gevallen verplicht gaat worden dat ze de prikpil krijgen. Het is niet water dicht maar het voorkomt een hoop Allende!
Eens met alles.

Na vier kinderen en vier keuzes kun je imo best een prikpil verplichten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_167770635
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je bedoelt dat de oorzaak moet worden aangepakt (met die laatste zin?). In dat geval: helemaal eens! Maar iemand kan daartoe niet gedwongen worden, dat zal uit haarzelf moeten komen. Ondertussen sleept ze over vijf jaar ongetwijfeld zes, zeven kinderen mee... ik vind haar verantwoordelijkheid jegens hen heel, heel zwaar wegen. Heb niet het idee dat ze ook maar half door heeft dat ze het welzijn van veel mensen op haar nek heeft... maak me echt zorgen om die kindertjes ;(
j a ik vond ook sneu hoor, leontine had haar beter kunnen vragen of ze een spiraaltje wilde hebben ipv een trouwjurk, daar had ze meer aan gehad
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_167770648
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 09:40 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ze kan zoveel roepen, als ik d'r vriend zo bekeek leek die behoorlijk verrast over de opmerking van haar over d'r studie.
die vriend was volgens mij echt heel dom
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  roze zaterdag 31 december 2016 @ 01:05:36 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167770702
Wel genieten dat er een nieuw seizoen komt volgende week. :9~
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 31 december 2016 @ 01:05:45 #97
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167770705
Ik geniet nu al.
Your beauty never ever scared me.
pi_167774381
Gister de gehele aflevering teruggekeken.

Man man man, die vriend van Sharona is geloof ik echt te dom om te schijten. Sharona zelf vond ik vooral heel sago en kortaf overkomen. Ze had er overduidelijk geen zin in. En dat dat huis opgeruimd is kan natuurlijk ook een momentopname zijn :') Ze weten wanneer Renate komt lijkt me.
pi_167793521
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 14:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Goh.... wat raar, dan konden ze zeker ook niet bewijzen dat het hun spullen waren en die niet onder het beslag van die "kennis" vielen.
Misschien zo dom geweest om aankoopbewijzen weg te gooien?
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 31 december 2016 @ 19:16:19 #100
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167793829
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 04:59 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Over welke spullen heb je het? Dat bedoelt Amarantha met haar vraag...
Van Melissa hadden ze ook spullen gehad die opeens gestolen waren toch? Of herinner ik me dat niet correct?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')