En hoor je elk uur.quote:
Ik zal het komende jaar eens wat vaker proberen naar Radio 2 te luisteren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En hoor je elk uur.
Is namelijk de station voice.
Hij is van origine acteur, schuift ook niet de knopjes en zo. Is de stationvoice van Radio 2 en ook nog eens de oom van Carice van Houten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:44 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik vind deze presentator niet slecht. Praat misschien een beetje veel, maar hakkelt in ieder geval niet voortdurend, praat grammaticaal correct Nederlands en probeert wat toe te voegen aan de muziek. Geen idee wie het is, maar van de presentatoren een van de betere.
Ik ook, ze vergat te beginnen met een hoofdletter!quote:
Aha, daar ken ik zijn stem van.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En hoor je elk uur.
Is namelijk de station voice.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sexting doen jullie maar via Whatsapp.
Damn....quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, ze vergat te beginnen met een hoofdletter!
zeker!quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:47 schreef Ferdo het volgende:
Tears for Fears, toch echt één van de betere acts die de jaren tachtig voortbrachten.
Bedankt voor je input!quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is van origine acteur, schuift ook niet de knopjes en zo. Is de stationvoice van Radio 2 en ook nog eens de oom van Carice van Houten.
Tot zover mijn input.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |