Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat ene nummer met Simone Kleinsma was mooi
Daar kwam zijn zangtalent het beste tot zijn recht?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
Neil Young begon ooit in een bandje die o.a. The Shadows coverde.
quote:
Zelfs met Ruttekut was mooi: Blijf bij mijquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Steen - Bier?quote:
gods wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:27 schreef cafca het volgende:
Stel, je mag een lijstje maken met de 35 mooiste nummers ooit gemaakt.
En dan kies je dit???????????????
En +194, hé?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:27 schreef JaneDoe het volgende:
hoe de hel kan dit en waarom zo hoog?
nederland is écht een smakeloos landje
Dikke diss ditquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar kwam zijn zangtalent het beste tot zijn recht?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar kwam zijn zangtalent het beste tot zijn recht?
Jij moet een gelukkig mens zijn geweest.....tot nu.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:28 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ben heel eerlijk. Ik ken dit nummer niet
Mwah, heb nooit echt om die gozer kunnen lachenquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Snap de haat richting PDL nooit zo goed.
Mooi! Weer De Leeuw was echt een goed programma.
quote:
Die staat er ook in.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja, maar daar zong die dit dan ook niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
die is toch al heel lang dood?quote:
Liever de Baksteen van Harrie Jekkers dan.quote:
Het origineel van Bram Vermeulen is beterquote:
die is wel mooiquote:
Hij zong daar zo vaak.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar daar zong die dit dan ook niet.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij moet een gelukkig mens zijn geweest.....tot nu.
En dan ben jij daar nog niet eens.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:29 schreef Evertjan het volgende:
in het cafe wil je nu ook niet gevonden worden met al die TOkkies
Truus heb dat gezien op feesboekquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie vrouwen in de overgang een dab doen.
van dit soort muziek rijd je auto toch vanzelf de vangrail in?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:30 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik krijg altijd wel goede zin van dit nummer. Lekker meezingen in de auto.
dan is dab doodquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Mani89 het volgende:
ja idd moet je nagaanquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan ben jij daar nog niet eens.
Brian in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Maggie May op deze plaat?
Ja, maar ik kan me niet herinneren dat die dit nummer heeft gedaanquote:
Ik denk dat je hem haat of goed vindt. Ik vindt het erg tof. Altijd al gevonden. Heb ook een paar cd's van hem.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
OEHHHquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Mani89 het volgende:
zorgt voor verkoeling tijdens opvliegersquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Familie van Brian?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Maggie May op deze plaat?
Het schijnt dat er in allerlei Beatle nummers verwijzingen naar zijn ja.quote:
quote:
Ging dat over Paul de Leeuw?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het schijnt dat er in allerlei Beatle nummers verwijzingen naar zijn ja.
Dat vind ik dus niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het origineel van Bram Vermeulen is beter
Die man is al 30 jaar een parodie op zichzelfquote:
Ook al bijna dood.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:33 schreef asco het volgende:
Roderick David (Rod) Stewart (Londen, 10 januari 1945)
Koert zn woordgrappen zijn echt vreselijk vaakquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vorige week bij PSV ook nog een Rot Stewart gezien
moet je ze wel achterstevoren afspelenquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
dat is een geweldig nummer.quote:
Je weet toch dat ze hun tijd ver vooruit warenquote:
Valt wel mee. Het nummer was een leuke parodie in een tijd dat Nederland er jaar na jaar geen bal van bakte tijdens het songfestival. Het nep-Engels is bovendien best knap gedaan bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
van dit soort muziek rijd je auto toch vanzelf de vangrail in?
Ik welquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die man is al 30 jaar een parodie op zichzelf
En in de hoes van Sgt Pepper's...quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat klopt. En een Rod Steward die in zijn leren broek de vloer aan het droogneuken is, is natuurlijk onbetaalbaar.quote:
Dat maakt het hooguit een leuk geintje, geen nummer om serieus op te stemmen voor de Top 2000.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:33 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het nummer was een leuke parodie in een tijd dat Nederland er jaar na jaar geen bal van bakte tijdens het songfestival. Het nep-Engels is bovendien best knap gedaan bijvoorbeeld.
Het was leuk in die tijd, net als veel van Andre van Duin ofzo. Maar om daar nu nog op te stemmen...quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:33 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het nummer was een leuke parodie in een tijd dat Nederland er jaar na jaar geen bal van bakte tijdens het songfestival. Het nep-Engels is bovendien best knap gedaan bijvoorbeeld.
Heeft zijn langste tijd ook gehad gok ikquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:33 schreef asco het volgende:
Roderick David (Rod) Stewart (Londen, 10 januari 1945)
die kan, als ie wil, nog steeds vrouwen van alle leeftijden krijgen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat klopt. En een Rod Steward die in zijn leren broek de vloer aan het droogneuken is, is natuurlijk onbetaalbaar.
Op je hoofd?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:35 schreef richolio het volgende:
Straks Fluorescent Adolescent. Broekje uit. BROEK. UIT.
OP JE HOOFD.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:35 schreef richolio het volgende:
Oeh.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:35 schreef richolio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |