quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew Sam Allardyce
Everton - Ronald Koeman
Hull City - Mike Phelan
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco Guidolin Bob Bradley
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport
Oh.
Lord Commander?quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:51 schreef Bolasie het volgende:
Lallana is erg belangrijk voor dit LC.
Viesdikquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kom net op tijd binnen na het eten van twee heerlijke broodjes hamburger.
Klopp ziet dat toch echt anders.quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wijnaldum voegt ook niet veel toe.
Wel een leuk type voor de Gegenpressing enzulks, maar in balbezit wat minderquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopp ziet dat toch echt anders.
Je hebt ook werkertjes nodig inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mag wel wat meer risico in zijn passing leggen, vind hem nu vooral meevoetballen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets mis mee. Pas nog een artikel waarin stond dat Wijnaldum en Henderson erg belangrijk zijn in dit systeem. Lijkt fysiek ook gewoon erg gegroeid.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je hebt ook werkertjes nodig inderdaad
Welk artikel was dat?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets mis mee. Pas nog een artikel waarin stond dat Wijnaldum en Henderson erg belangrijk zijn in dit systeem. Lijkt fysiek ook gewoon erg gegroeid.
Wijnaldum is daar toch nooit van geweest.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag wel wat meer risico in zijn passing leggen, vind hem nu vooral meevoetballen.
Balbezit is in geval van dit systeem ook niet het allerbelangrijkste. Maar hij mist wat handelingssnelheid. Dat klopt wel.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel een leuk type voor de Gegenpressing enzulks, maar in balbezit wat minder
Dit is wel zijn plafond he.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag wel wat meer risico in zijn passing leggen, vind hem nu vooral meevoetballen.
Henderson zou zelfs bij NAC niet opvallen , wat een matige voetballer is dat zegquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets mis mee. Pas nog een artikel waarin stond dat Wijnaldum en Henderson erg belangrijk zijn in dit systeem. Lijkt fysiek ook gewoon erg gegroeid.
Stond op the kop. Het fanforum. En dan in het Wijnaldum topic. Ik zal straks eens kijken.quote:
Heeft ook vooral met durf te maken, want hij heeft opzich wel technische kwaliteiten. Hoeven ook niet perse allemaal baanbrekende steekpassjes te zijn maar wel opendraaien en het spel naar voren verleggen. Zie nu nog te vaak tikkie terug.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijnaldum is daar toch nooit van geweest.
Wel nuttig blijkbaar. Ik ben er ook niet kapot van.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henderson zou zelfs bij NAC niet opvallen , wat een matige voetballer is dat zeg
Ik vind dat Wijnaldum gewoon in zijn kracht is als loper. Alleen is hij technisch minder begaafd dan de gemiddelde loper die wij graag zien. Zijn goals bij Newcastle waren zo typerend. De afstanden die hij soms aflegde voor hij een goal maakte, waren absurd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ook vooral met durf te maken, want hij heeft opzich wel technische kwaliteiten. Hoeven ook niet perse allemaal baanbrekende steekpassjes te zijn maar wel opendraaien en het spel naar voren verleggen. Zie nu nog te vaak tikkie terug.
Wat ben je toch goed voor je mede-usersquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stond op the kop. Het fanforum. En dan in het Wijnaldum topic. Ik zal straks eens kijken.
Slot op de deur net als Timmy Simons...quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel nuttig blijkbaar. Ik ben er ook niet kapot van.
Hij is niet een rasvoetballer, maar hij heeft gerust kwaliteiten voor een elftal. En schiet ze soms ook lekker binnen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henderson zou zelfs bij NAC niet opvallen , wat een matige voetballer is dat zeg
Ze drukken zo hoog dat bij balverlies van hem of Henderson het meteen bakken met gevaar oplevert.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ook vooral met durf te maken, want hij heeft opzich wel technische kwaliteiten. Hoeven ook niet perse allemaal baanbrekende steekpassjes te zijn maar wel opendraaien en het spel naar voren verleggen. Zie nu nog te vaak tikkie terug.
Ook hij kan een keer de bal goed raken net als Carrick etc .quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is niet een rasvoetballer, maar hij heeft gerust kwaliteiten voor een elftal. En schiet ze soms ook lekker binnen.
Ja als diepgaande man en dan de 16 induiken en ballen afmaken, zie ik hem ook te weinig doen. Al zal dat wel bij zijn nieuwe rol horen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat Wijnaldum gewoon in zijn kracht is als loper. Alleen is hij technisch minder begaafd dan de gemiddelde loper die wij graag zien. Zijn goals bij Newcastle waren zo typerend. De afstanden die hij soms aflegde voor hij een goal maakte, waren absurd.
Zo ril ik Tagliano. Straks verblijd ik mogelijk het darttopic met mijn aanwezigheid.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ben je toch goed voor je mede-users
Dat zou ik erg leuk vinden, zeker met het fantastische programma wat er op de rol staatquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo ril ik Tagliano. Straks verblijd ik mogelijk het darttopic met mijn aanwezigheid.
Timmy schoot gelukkig niet zo vaak.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Slot op de deur net als Timmy Simons...
En dan krijg je zijn kutschoten er gratis bij
Nja Klopp is niet iemand die de hele tijd in angst is wat er bij balverlies kan gebeuren tochquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze drukken zo hoog dat bij balverlies van hem of Henderson het meteen bakken met gevaar oplevert.
Amen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:58 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum is nooit zo creatief geweest als hij vooral van zichzelf een tijdje heeft gedacht. Speelt inderdaad prima in zijn kracht nu.
Zijn hele spel draait eigenlijk nou juist om wat er bij balverlies gebeurt zo'n beetjequote:Op dinsdag 27 december 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja Klopp is niet iemand die de hele tijd in angst is wat er bij balverlies kan gebeuren tochJe mag ook best risico nemen met die passing, en als hij dat niet goed kan is hij gewoon niet geschikt.
Ja hij is geen speler waar je een seizoenskaart voor koopt, maar gelukkig staan er voor hem vaak wel spelers waar je graag naar kijkt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook hij kan een keer de bal goed raken net als Carrick etc .
Kleurloze voetballers
De kracht van Gegenpressing is dat je goed georganiseerd staat bij balverlies om meteen weer terug te veroveren en dan toe te slaan. Precies als de tegenstander de bal verovert, ben je in je kracht want dan heeft de tegenstander veel moeite moeten doen om de bal terug te veroveren, compleet uit organisatie.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja Klopp is niet iemand die de hele tijd in angst is wat er bij balverlies kan gebeuren tochJe mag ook best risico nemen met die passing, en als hij dat niet goed kan is hij gewoon niet geschikt.
Dat zeer zekerquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij is geen speler waar je een seizoenskaart voor koopt, maar gelukkig staan er voor hem vaak wel spelers waar je graag naar kijkt.
twitter:BBCSport twitterde op dinsdag 27-12-2016 om 20:14:21BREAKINGBob Bradley has been sacked by Swansea City after only 85 days in charge.More: https://t.co/2s8amxPMCu https://t.co/GBM1HasD9J reageer retweet
Virusje.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:53 schreef Bolasie het volgende:
#SaintsFC XI v #THFC: Forster, Cedric, Van Dijk, Fonte, Bertrand, Ward-Prowse, Davis, Romeu, Boufal, Redmond, Rodriguez.
#THFC XI v #SaintsFC: Lloris, Walker, Dier, Vertonghen, Rose, Wanyama, Dembele, Sissoko, Eriksen, Alli, Kane.
Janssen zit weer op de bank, Toby blijkbaar niet fit genoeg. Was volgens Pochettino wel fit voor vandaag, maar goed.
Hij staat nagenoeg stil terwijl Alli in volle vaart in komt lopen. Dan verlies je het altijd.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:04 schreef Bolasie het volgende:
Knappe goal van Alli. Laat Van Dijk zich wel makkelijk kloppen.
ook doordat ie van richting veranderdequote:Op woensdag 28 december 2016 21:04 schreef Bolasie het volgende:
Knappe goal van Alli. Laat Van Dijk zich wel makkelijk kloppen.
De eerste 44 minuten.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:27 schreef dvdfreak het volgende:
heb ik veel gemist van de eerste helft?
Op de 2 goals na niet zo heel veel.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:27 schreef dvdfreak het volgende:
heb ik veel van de eerste helft gemist ?
Helemaal niets, zelfs.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:00 schreef TheGeneral het volgende:
Daar kon Kane vrij weinig aan doen..
Ik dacht dat ik de enige was die keek, maar niet dus. Mooie eigen goal zo vlak voor rust.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Als niet-Premier League-fanboy ben ik waarschijnlijk de enige die zit te kijken. Moet niet gekker worden.
Kom darten danquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die keek, maar niet dus. Mooie eigen goal zo vlak voor rust.
Het kliekje zal wel naar dat achterlijke pijltjes gooien kijken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die keek, maar niet dus. Mooie eigen goal zo vlak voor rust.
RvB speelt tegen Taylor nu ja, dus dat zit er dik in. Ik vind Hull nog wel aardig mee ballen trouwens, positief verrastquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het kliekje zal wel naar dat achterlijke pijltjes gooien kijken.
KOM DARTENquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
RvB speelt tegen Taylor nu ja, dus dat zit er dik in. Ik vind Hull nog wel aardig mee ballen trouwens, positief verrast
Niks mis met dartsen, pik.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het kliekje zal wel naar dat achterlijke pijltjes gooien kijken.
Een ontzettend proleten spel vind ik het.quote:
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een ontzettend proleten spel vind ik het.
Waar ik me nog het meest aan stoor zijn de mensen die, net als ik, dat pijltjes gooien helemaal niks vinden en het hardste van allen roepen dat het verschrikkelijk en bovenal geen sport is, maar er deze weken toch naar gaan zitten kijken en ongetwijfeld bij aan het meeleven zijn en, in het geval van FOK!, er ook nog bij gaan meeposten. Beetje ongeloofwaardig denk ik dan.
Maar goed, dat geheel terzijde. Even een what really grinds my gears momentje.
Wordt er vanavond gevoetbaldquote:Op zaterdag 31 december 2016 09:04 schreef WethouderHekking het volgende:
Voetbal op oudejaarsavond. Wel vreemd hoor.
wel een kuttijd ja voor zo'n wedstrijdquote:Op zaterdag 31 december 2016 09:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt er vanavond gevoetbaldDie sporen echt niet.
Maar het is traditie zeggen ze daar dan. Lekker door voetballen en oververmoeid het einde van het seizoen halen en falen op grote toernooien.quote:Op zaterdag 31 december 2016 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een kuttijd ja voor zo'n wedstrijd
dat heeft ook andere redenen, dit is puur voor en door de tv geldenquote:Op zaterdag 31 december 2016 09:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar het is traditie zeggen ze daar dan. Lekker door voetballen en oververmoeid het einde van het seizoen halen en falen op grote toernooien.
Kloptquote:Op zaterdag 31 december 2016 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heeft ook andere redenen, dit is puur voor en door de tv gelden
nog corner tipsquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
RvB speelt tegen Taylor nu ja, dus dat zit er dik in. Ik vind Hull nog wel aardig mee ballen trouwens, positief verrast
Hoezo niet? Is toch een heerlijke wedstrijd voor vanavond, alsof er wat anders boeiends op tv is dan.quote:Op zaterdag 31 december 2016 09:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt er vanavond gevoetbaldDie sporen echt niet.
Kut dat ik dit nu pas lees, had net leuke profit op Rangers - celtic met corners. Sorry man.quote:
Chelsea moet woensdag pas weer.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft ziek wel dat ze overmorgen weer spelen
Thanx manquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kut dat ik dit nu pas lees, had net leuke profit op Rangers - celtic met corners. Sorry man.
Ik zal straks ff voor je kijken maar ik ga livebetten dus dan zal het pas tijdens de eerste helft zijn
Uit tegen Tottenham, dat is wel een broekje uit wedstrijd.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Chelsea moet woensdag pas weer.
Kampioensgeluk.
Pre-bet tipquote:
Ik ontvang met groot genoegen een melding indien er wat spannends dreigt te gebeuren. De Unibet is al opgeladen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ik doe er zelf niet aan mee want zoals gezegd ik ga voor het livebetten
quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is toch een heerlijke wedstrijd voor vanavond, alsof er wat anders boeiends op tv is dan.
Lui varken.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:53 schreef Bolasie het volgende:
Ik ben op tijd uit mijn bed gekomen.
quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ontvang met groot genoegen een melding indien er wat spannends dreigt te gebeuren. De Unibet is al opgeladen.
Welke match ga je kijken Pax?quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben hier om rijk te worden van Toto's tips
Arme jij.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat klopt.
Gelukkig zal dat vanaf maandag niet meer het geval zijn.
Natuurlijhk leuk om te zien. Maar het slaat nergens op. laat die mensen met miljoenen een oude jars avond hebben. Maar de miljoenen van de commercie regeren.quote:
Natuurlijhkquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijhk leuk om te zien. Maar het slaat nergens op. laat die mensen met miljoenen een oude jars avond hebben. Maar de miljoenen van de commercie regeren.
Ik heb net een middagdurje gedaan. Kan ik er weer tegen aan.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:53 schreef Bolasie het volgende:
Ik ben op tijd uit mijn bed gekomen.
Dat kunnen ze nu toch ook? Je verplicht toch niemand om te kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijhk leuk om te zien. Maar het slaat nergens op. laat die mensen met miljoenen een oude jars avond hebben. Maar de miljoenen van de commercie regeren.
Ga je me nu op type fouten aanpakken ? Kijk uit ,met wat je doet. Hoewel bij jou valt er weinig te pakken met twee woordjes per post.quote:
Ik heb het over de voetballersquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nu toch ook? Je verplicht toch niemand om te kijken.
De echte voetballiefhebbers kijken ook gewoon op oudjaarsavond, juist dan. Doe ik liever dan dat ik kijk naar top2000 aids.
Ik luister trouwens naar de snob-2000. Die ken jij dan weer niet meer. Meer Oasis dan Radiohead.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nu toch ook? Je verplicht toch niemand om te kijken.
De echte voetballiefhebbers kijken ook gewoon op oudjaarsavond, juist dan. Doe ik liever dan dat ik kijk naar top2000 aids.
Ze kunnen nog steeds op tijd naar huis voor oud en nieuw hoorquote:
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik luister trouwens naar de snob-2000. Die ken jij dan weer niet meer. Meer Oasis dan Radiohead.
Laat maar. Geen zin in.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen nog steeds op tijd naar huis voor oud en nieuw hoorNiet voor niks dat het Liverpool-Man City is waar de uitploeg ook dichtbij zit en de meeste dus zo weer thuis zijn.
Half zes Engelse tijd.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:02 schreef hafcfan het volgende:
Tong heeft trouwens gewoon gelijk. Lachwekkend om 7 uur te gaan voetballen
Dat scheelt.quote:
Kwart over 7 plaatselijke tijd zijn ze klaar en kunnen ze al naar huis, er zullen mensen zijn die langer door moeten werken vanavond.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:02 schreef hafcfan het volgende:
Tong heeft trouwens gewoon gelijk. Lachwekkend om 7 uur te gaan voetballen
Fijne jaarwisseling, Le Tongue.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat scheelt.
Tot morgen jongens. Prettige wederkerige jaarwisseling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pipita dacht te scoren door alle viesdikdiscussies de kop in te drukken door z'n abs te showen. Let vooral op de vloer achter hem.Put these foolish ambitions to rest.
Leek alsof ie naar links wou passen, maar die verdediger zo snel terug kwam dat hij begon te twijfelen. en toen ook twijfelde of die rechter nog wel goed liep/geen buitenspel ofzoquote:
Vreselijk dat soort spelers die lekker kunnen rennen maar totaal geen goede beslissing kunnen maken als ze de tijd hebben dan.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Leek alsof ie naar links wou passen, maar die verdediger zo snel terug kwam dat hij begon te twijfelen. en toen ook twijfelde of die rechter nog wel goed liep/geen buitenspel ofzowas lekker uitgespeeld ja
quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pipita dacht te scoren door alle viesdikdiscussies de kop in te drukken door z'n abs te showen. Let vooral op de vloer achter hem.
Goed bezig wel ja
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pipita dacht te scoren door alle viesdikdiscussies de kop in te drukken door z'n abs te showen. Let vooral op de vloer achter hem.![]()
5e keer volgens mij dat ie het aluminium raakt in de PL, KDB 6quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:13 schreef Bolasie het volgende:
Hahaha Pogba weer de paal (of lat)![]()
Loool.
Speelt Chelsea goed?quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:18 schreef PSVCL het volgende:
3 oranje klanten en ziggo kiest voor Blind
Ik kijk Chelski
Gaat best gelijk op zonder echte kansen, net wel een mooie zelf gecreëerde kans van Diego.quote:
Chelsea zal nog wel prikken dankzij een individuele actie.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gaat best gelijk op zonder echte kansen, net wel een mooie zelf gecreëerde kans van Diego.
Thats it
Jawel denk het ook, Stoke heeft veel de bal maar creëert niks.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea zal nog wel prikken dankzij een individuele actie.
En dat terwijl jouw grote vriend speelt.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jawel denk het ook, Stoke heeft veel de bal maar creëert niks.
Dat laatste verbaast me dan weer niksquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Spelen elke vrije bal zo over de zijlijn. Echt heel slecht. Vooral Andy Carol ofzo
Doen ze altijd wel geloof ik ja. Dat doet Telstar dan toch leukerquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:33 schreef hafcfan het volgende:
Welke calimero beheert dat twitter account van Chelsea. Loopt constant te janken over de scheids.
Moet nog wat wedstrijd ritme opdoen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl jouw grote vriend speelt.
Gaat echt nergens over. Zo zuur terwijl het niet eens om pingels of rood gaat.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doen ze altijd wel geloof ik ja. Dat doet Telstar dan toch leuker
Sorry, ik heb het geluid uitstaan.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:39 schreef Koffieplanter het volgende:
''Kon niet uiblijven dat Ibra zo goed op stoom is gekomen''.
twitter:SkyFootball twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 16:47:18GOAL! Swansea 0-2 Bournemouth (Fraser) More here: https://t.co/gBuBpiR93M https://t.co/aNQ4D6pfXG reageer retweet
quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Die wandelende zak met honderd miljoen mist behoorlijk wat overzicht. Als hij een beetje kijkt zet hij Martial 1 op 1, maar hij kiest liever voor Ibrahimovic die tussen vier man staat.
Normaal doen tegen Pi Pa Pogbatwitter:insidesafstand twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 16:34:39That Pogba pass again... https://t.co/hw8iUvnCK1 reageer retweet
Dan moet je er wel bij bedenken dat ze twee keer de paal hebben geraakt, terwijl die niet tellen als schoten op doel.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:51 schreef hafcfan het volgende:
United is ook wel triest. 15 schoten, 3 op goal. Dat hebben ze wel vaker.
Dat wel, maar ook dat is mis. Nu gaat Jose het straks weer pech noemenquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan moet je er wel bij bedenken dat ze twee keer de paal hebben geraakt, terwijl die niet tellen als schoten op doel.
Verrassend, hij krijgt nu weer hype omdat hij een bal vanuit eigen helft mooi geeft. Het moment waar ik op doel was een moment in de kleine ruimte, toen er snel gedacht moest worden. Hij had twee opties en koos veruit de slechtste. Overschatte speler. Iemand als Modric is vele malen beter.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:52 schreef gniffie het volgende:
[..]Normaal doen tegen Pi Pa Pogbatwitter:insidesafstand twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 16:34:39That Pogba pass again... https://t.co/hw8iUvnCK1 reageer retweet
Klopt. Pogba is nog geen absolute wereldklasse maar lijkt die wel naar toe te gaan groeien. Had ook liever een Verratti gezien bij United, een van de enige haalbare top CM's.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Verrassend, hij krijgt nu weer hype omdat hij een bal vanuit eigen helft mooi geeft. Het moment waar ik op doel was een moment in de kleine ruimte, toen er snel gedacht moest worden. Hij had twee opties en koos veruit de slechtste. Overschatte speler. Iemand als Modric is vele malen beter.
Verratti is juist onhaalbaar. Geld hebben die sheiks zeker niet nodig en bij het minste of geringste gerucht schotelen die Arabieren hem een weer een nieuw contract voor. In die vier jaar dat hij bij Paris speelt, heeft hij vier krabbels gezet. In 2012, in 2014 en twee keer(!) in 2016.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
Klopt. Pogba is nog geen absolute wereldklasse maar lijkt die wel naar toe te gaan groeien. Had ook liever een Verratti gezien bij United, een van de enige haalbare top CM's.
Geniaal gifje.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:03 schreef Brammess het volgende:
Chelsea 1-1 Stoke
Doelpuntenmaker:
[ afbeelding ]
De rest van de toppers zijn Modric, Kroos, Iniesta en Vidal. Daaronder zitten Hamsik , Pogba , Thiago, etc.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Verratti is juist onhaalbaar. Geld hebben die sheiks zeker niet nodig en bij het minste of geringste gerucht schotelen die Arabieren hem een weer een nieuw contract voor. In die vier jaar dat hij bij Paris speelt, heeft hij vier krabbels gezet. In 2012, in 2014 en twee keer(!) in 2016.
Als hij haalbaar was, had hij allang bij Juventus gezeten. Waar hij ook gewoon naartoe had moeten gaan vanuit Pescara, maar dat geheel terzijde.
quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:03 schreef Brammess het volgende:
Chelsea 1-1 Stoke
Doelpuntenmaker:
[ afbeelding ]
Liverpool kan ook goede zaken doen danquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:08 schreef hafcfan het volgende:
Als Chelsea niet wint kan City goeie zaken doen. Ibra mist weer
Die falen toch uiteindelijk dus laat city maar winnenquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool kan ook goede zaken doen dan
Muah ze zullen het toch allebei afleggen tegen Chelsea.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die falen toch uiteindelijk dus laat city maar winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |