Maxim had zeker een punt ja, maar hij bracht het op zo'n heerlijke lompe manier zodat VdV best wel MAD werd. Hoogtepunt van het EK inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
trolde? Maxim had gewoon gelijk toch?
Dat zegt ook wel iets over dat EK maargoedquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maxim had zeker een punt ja, maar hij bracht het op zo'n heerlijke lompe manier zodat VdV best wel MAD werd. Hoogtepunt van het EK inderdaad.
Kroatië-Portugal antigenotquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zegt ook wel iets over dat EK maargoed
Bestquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:55 schreef Max23 het volgende:
http://pubdarts3d.com/flash/games/pub-darts-3d-multiplayer
Iemand ff gooien?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:58 schreef Szura het volgende:
Teletekst
WK Darts: Gurney verrast Thornton![]()
![]()
Dan heb je ongetwijfeld liever Lakeside-publiekquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja. Darts publiek is sowieso aids. Ze geven niks om het darten
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je ongetwijfeld liever Lakeside-publiek
Lekker een oma die aan het breien is in zaal
Barney staat wel laag op de ranking zeg.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:36 schreef Tagliano het volgende:
Voor de onwetenden, het programma van vanavond:
Raymond van Barneveld (12) v Alan Norris (21)
Phil Taylor (4) v Kevin Painter
Michael van Gerwen (1) v Cristo Reyes (32)
Hij gooit dan ook sinds kort weer echt goed, en op de vloertoernooien slaat hij ook nog wel een en ander overquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barney staat wel laag op de ranking zeg.
Ah, hopelijk pakt hij Norris vanavond.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij gooit dan ook sinds kort weer echt goed, en op de vloertoernooien slaat hij ook nog wel een en ander over
Ik mag beiden eigenlijk wel. Voor het toernooi het best als Raybar doorgaat, zijn piek ligt hoger en zijn vorm is beterquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah, hopelijk pakt hij Norris vanavond.
En hij is een HOLLANDER.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik mag beiden eigenlijk wel. Voor het toernooi het best als Raybar doorgaat, zijn piek ligt hoger en zijn vorm is beter
Ohja, verdomdquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hij is een HOLLANDER.
Dit weeg jij erg zwaar mee in jouw voorkeur natuurlijk
Sow, veel plezier alvastquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:44 schreef mabo11 het volgende:
Koffer net ingepakt (met viesdik vlag), nu lekker onderuit hangen en hopen dat Taylor en MvG winnen zodat ik ze overmorgen kan toejuichen.
Tagliano haat hollanders.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hij is een HOLLANDER.
Dit weeg jij erg zwaar mee in jouw voorkeur natuurlijk
Is het niet tijd voor een nieuwe gimmick dit jaar?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:44 schreef mabo11 het volgende:
Koffer net ingepakt (met viesdik vlag), nu lekker onderuit hangen en hopen dat Taylor en MvG winnen zodat ik ze overmorgen kan toejuichen.
Ik haat geen Nederlanders, ik benader ze alleen niet anders dan Duitsers, Amerikanen, Chinezen of Zambianenquote:
Goede reis alvast...nu nog op de foto met #viesdik vlag zoals in de OP en het is helemaal perfectquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:44 schreef mabo11 het volgende:
Gelukkig is het geen 40-45quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik haat geen Nederlanders, ik benader ze alleen niet anders dan Duitsers, Amerikanen, Chinezen of Zambianen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |