Met die halsbandjes zullen zij ook wel goed kunnen chokenquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WilliamHill twitterde op dinsdag 27-12-2016 om 17:32:58Hit ❤ of you're pleased to see @daniellaallfree and @Charlswood back at the #WHDarts https://t.co/IfXlTsuKqa reageer retweet
[ afbeelding ]
Word jij daar geil van?quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Met die halsbandjes zullen zij ook wel goed kunnen choken
Is dat niet grotendeels hetzelfde publiek dat even een paar uur de zaal uit moet en dan weer terugkomt?quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Avondpubliek >>>>>>>>>>>> Middagpubliek
Ja. Darts publiek is sowieso aids. Ze geven niks om het dartenquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat niet grotendeels hetzelfde publiek dat even een paar uur de zaal uit moet en dan weer terugkomt?
Kwestie van tijd voor hij het VBL moderatorschap op zich neemt en het plebs daar eens aanpakt samen met Stinho en De Donquote:
Is gewoon sociaal doen met vrienden lekker kletsen en zuipen. En af en toe juichen bij 180 of hoge finishquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja. Darts publiek is sowieso aids. Ze geven niks om het darten
ik wordtquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen waar ik niet geil van wordt ouwe reus.
Welke dingen zijn dat?quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen waar ik niet geil van word ouwe reus.
wordtquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen waar ik niet geil van word ouwe reus.
quote:
Hmmmquote:Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 27-12-2016 18:08
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |