quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:27 schreef Bugno het volgende:
Iemand een idee hoe ik minder lag op de stream krijg?
Wel veel covers hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
ongelooflijk. CCR is maar 4 jaar samen geweest maar heeft zoveel goede nummers gemaakt
Dit wordt ook niet veel gedraaid op de radio, dus kan ik wel begrijpenquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:28 schreef essnhills het volgende:
Er gaat nog geen lampje branden hier
wellicht in je VLC streamenquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:27 schreef Bugno het volgende:
Iemand een idee hoe ik minder lag op de stream krijg?
omdat hij toen nog niet dood wasquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:23 schreef Chiappucci het volgende:
Waarom staat dit niet 1000 plaatsen hoger?
Hier ook niet hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:28 schreef essnhills het volgende:
Er gaat nog geen lampje branden hier
Toch I Put a Spell (of bedoel je los van kuffers?)quote:
Ik ken verder eigenlijk alleen Overkill, dat is een soort Ace of Spades maar dan langer.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde, Motörhead heeft genoeg muziek gemaakt dat ook op radio 2 zou passen. Metropolis bijvoorbeeld.
Je ze hadden met hun poten van Tina en Ike's meesterwerk moeten afblijvenquote:
Hoe doe ik dat?quote:
Ik twijfel tussen Looking out my backdoor en Rockin all over the worldquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je ze hadden met hun poten van Tina en Ike's meesterwerk moeten afblijven![]()
![]()
I put a spell on youuuquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:29 schreef Bugno het volgende:
[..]
Toch I Put a Spell (of bedoel je los van kuffers?)
'quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien leuk om met een groep FOK!ers daarheen te gaan, wellicht eerst FOK! shirtjes laten drukken?!?!?!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |