Wilde je alleen laten zien hoe je 'sowieso' schrijft eigenlijkquote:
Bedankt, vandaag weer wat geleerdquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Wilde je alleen laten zien hoe je 'sowieso' schrijft eigenlijk
Yep, de jaren 80 en 90 waren berucht in Den Haag. Zijn ook documentaires van trouwens. Iedere buurt had wel zijn eigen fik destijds en al dat materiaal werd flink om geknokt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:34 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat strand van jullie is wel gaaf natuurlijk![]()
maar euh... buurtgevechten?
Ik en Mozy gaan niet vechtenquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:34 schreef Catkiller het volgende:
Hoop dat Mozy filmt hoe wicked wegrent wanneer hun paden per ongeluk kruisen.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik versta je niet met die neus voor je mond.
Moet jij niet je vriend bedriegen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan wel gratis tandje tikken. Dat is bij de tandarts nogal duur namelijk.
je creatieve prestaties zijn meelijwekkendquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zit niet op FOK! om op de haverklap punten te maken. Internet is voor mij niet meer dan een medium om mijn creatieve loop zijn gang te laten gaan
Hoeveel zou je raten?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:43 schreef Drug het volgende:
[..]
je creatieve prestaties zijn meelijwekkend
vervelendquote:
triestquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, de jaren 80 en 90 waren berucht in Den Haag. Zijn ook documentaires van trouwens. Iedere buurt had wel zijn eigen fik destijds en al dat materiaal werd flink om geknokt.
damn het was echt een ding dusquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@Drug;
Dit is er eentje van.
http://www.npo.nl/andere-tijden/23-12-2010/NPS_1160404
quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Moet jij niet je vriend bedriegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |