Zie t helemaal voor me...zo'n streber volle bak aan de gang en er bij het timmeren van de achterwand opeens tot de conclusie komen dat de planken verkeerd om zitten..quote:
Je stelt me teleurquote:
Ok, heel eerlijk: dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef livelink het volgende:
Dit is het enige nummer van Blof waarbij ik de radio niet direct uitzet.
Iedereen in Nederland.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan deze van het begin tot het eind meezingen.
Knap hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Fred_B het volgende:
En wat is daar het praktisch nut van?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Fred_B het volgende:
Nou ja, zingen. Meebrullen is het meer.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb wel een paar goede uurtjes gehoord maar dit deel van de lijst is wel even heel matig ja.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel een beetje zuur dat de beste muziek steeds 's nachts komt ja. Vind deze hele middag nog niet zo indrukwekkend.
Gelukkig dit uur wel een paar fijne nummers.
KLOOTZAKquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou je zeggen dat ik een KLOOTZAK ben
Ja, dat zit ik me ook af te vragen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En wat is daar het praktisch nut van?
Moet daar een praktisch nut voor zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En wat is daar het praktisch nut van?
neuh, dat ben je nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou je zeggen dat ik een KLOOTZAK ben
Weer een competentie erbijquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Fred_B het volgende:
Auquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Klootschieten best een leuk spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |