Nee hoor. Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen rock muziek is zeker weer fatsoenlijke muziek
Rinus is niet ergere tyfuszooi als Claudia en Bieber hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Omdat er hier en daar tyfuszooi instaat stem je als protest op nog ergere tyfuszooi?
Is 2 jaar terug geslotenquote:
Vooroordelen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe kom je daar nu weer bij?
Bestaat pas 2 jaar niet meerquote:
En daar moest je aan denken bovenop de berg?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ah, dit nummer kwam uit net voordat ik voor het eerst op wintersport ging.
Ola!quote:
Hij schreeuwde hello en hoorde de echo en kreeg hoogtevreesquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
En daar moest je aan denken bovenop de berg?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is 2 jaar terug geslotenZe hebben nu nieuwbouw met 5 zalen.
Iemand waarmee ik was was U2-fan en liet het toen horen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
En daar moest je aan denken bovenop de berg?
Hoeveel van de lijst kan jij nou waarderen? 25%?quote:
but you give me somethingquote:
quote:
Minstens 75%.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:47 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoeveel van de lijst kan jij nou waarderen? 25%?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand waarmee ik was was U2-fan en liet het toen horen.Zo van ''U2 HEEFT EEN NIEUW NUMMER''
De 2e is een leuker beeld.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij schreeuwde hello en hoorde de echo en kreeg hoogtevrees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |