Klink meer als een massage van een oudere Thaisequote:Op dinsdag 27 december 2016 15:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Probeer een keer de Oedipus Thai Thai. Dat is mijn lievelingsbiertje, samen met Tripel Karmeliet
Die mening mag jij hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt niemand hoort het? Chris Martin kan niet zingen.
Live klinkt ie echt heel goed. Ik was ervan onder de indruk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Kssst!quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook live kan er genoeg met de knoppen gedraaid wordenquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Live klinkt ie echt heel goed. Ik was ervan onder de indruk.
Zo smaakt het gelukkig nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klink meer als een massage van een oudere Thaise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Hoi Katrien.quote:
Dit! In juni mag ik weer, kerstcadeautjequote:Op dinsdag 27 december 2016 15:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Live klinkt ie echt heel goed. Ik was ervan onder de indruk.
Ben je nu aan het trollen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hersens registreren zijn stemgeluid gewoon als vals sorry kan ook niet helpen. Daarom hekel aan zijn muziek.
Liedjes enzo zijn vast wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |