biemquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Cobras geven idd een hele grote boem
In de katholieke kerk werken ze nog met ouderwetse kerkboekjes, dat scheelt misschien.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:05 schreef PippenScottie het volgende:
Die kerk had nog geluk dat er tijdens de update geen random afbeeldingen werden geprojecteerd op de muur.
Wie weet wat voor afbeeldingen er op de kerk-laptop staan?
Ach, knap siervuurwerk kan best leuk zijn. Maar een beetje kansloos knallen en dingen er mee slopen of naar mensen/dieren gooien..... dat isquote:
Vrij nutteloze opmerking dit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, knap siervuurwerk kan best leuk zijn. Maar een beetje kansloos knallen en dingen er mee slopen of naar mensen/dieren gooien..... dat is
quote:
Ik ben al een jaar of 18 niet meer in een kerk geweest, maar ik gok dat als ik naar een Kerstdienst zou gaan, ik zo kan aanhaken bij Komt Allen Tezamen en Gloria In Excelsis Deo.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In de katholieke kerk werken ze nog met ouderwetse kerkboekjes, dat scheelt misschien.
Bij de Baptisten, waar ik Eerste Kerstdag was, deed de beamer het gelukkig prima. Ik kende meer dan de helft van hun liedjes niet.
quote:
Ze zijn over naar nieuwe shit ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:08 schreef Dven het volgende:
vaak dataproblemen op fok afgelopen tijd
Heb het alleen maar als ik te snel postquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zijn over naar nieuwe shit ofzo.
Ja, die melding is kapotstuk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:08 schreef Dven het volgende:
Oh, dat is de nieuwe melding voor te snel posten schijnbaar
Klopt. Irritant wel.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:08 schreef Dven het volgende:
Oh, dat is de nieuwe melding voor te snel posten schijnbaar
Ik wel.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze is wel fijn. Verder vind ik Moby nooit zo heel interessant.
Dat zijn ook de enige hits die de kerk heeft voortgebrachtquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of 18 niet meer in een kerk geweest, maar ik gok dat als ik naar een Kerstdienst zou gaan, ik zo kan aanhaken bij Komt Allen Tezamen en Gloria In Excelsis Deo.
Dan vind ik dat iedereen binnen vijf seconden mag posten.quote:
Danny kan er helemaal niks van.quote:
De katholieke dienst is al zeker 20 jaar vrijwel hetzelfde ja. Waarschijnlijk veel langer.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of 18 niet meer in een kerk geweest, maar ik gok dat als ik naar een Kerstdienst zou gaan, ik zo kan aanhaken bij Komt Allen Tezamen en Gloria In Excelsis Deo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |