Dat, plus dat ze de voorkeur geeft aan lange, brede zwarte mannen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Anouk is in elk geval authentiek, er is niets aan gespeeld. Niet iedereen stelt dat op prijs.
En Within Temptation dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleszins Neerlands' meest bekende artiest buiten de lage landen.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat, plus dat ze de voorkeur geeft aan lange, brede zwarte mannen.
Daar kunnen veel kleine, iele witte mannen ook niet zo goed tegen.
Ze lijkt me gewoon niet erg sympathiek.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Anouk is in elk geval authentiek, er is niets aan gespeeld. Niet iedereen stelt dat op prijs.
Volgens mij is dat Andre Rieuquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleszins Neerlands' meest bekende artiest buiten de lage landen.
En alle dj's.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben gaan lobbyen in mijn vriendengroep...we hebben er volgend jaar al 3 stemmen bij!
Vergeet Hardwell niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tiesto met name, vermoed ik. Armin ook wel.
Van wat ik weleens heb gehoord, is ze best vriendelijk in het echt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze lijkt me gewoon niet erg sympathiek.
Ach, als mensen hun eigen vingers kwijtraken door stom te doen met vuurwerk, kan ik er geen medelijden mee hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over strijkers zeiden ze vroeger precies hetzelfde als over de cobra's tegenwoordig.
En nu heb je alleen tintelende vingers bij strijkers?
Ik vind het ook overtrokken hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:03 schreef PippenScottie het volgende:
Hij ging te ver omdat hij zijn buurman met een koksmes neerstak?
Je mag ook niets meer tegenwoordig...
Mooi stukje Darwin-award speelgoedquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, als mensen hun eigen vingers kwijtraken door stom te doen met vuurwerk, kan ik er geen medelijden mee hebben.
Strijkers zijn vooral verboden vanwege de onvoorspelbare ontsteking, niet zozeer vanwege de hoeveelheid explosief materiaal. Da's bij cobra's wel zo, geloof ik.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over strijkers zeiden ze vroeger precies hetzelfde als over de cobra's tegenwoordig.
En nu heb je alleen tintelende vingers bij strijkers?
Cobras geven idd een hele grote boemquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Strijkers zijn vooral verboden vanwege de onvoorspelbare ontsteking, niet zozeer vanwege de hoeveelheid explosief materiaal. Da's bij cobra's wel zo, geloof ik.
Maar het is wel een beetje bangmakerij ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |