De grap niet snappenquote:
Vorig jaar sliep ik zo'n drie uur per nacht. Maar kan me niet meer herinneren los te zijn gegaan op Marianne Rosenberg.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toen was het ook unaniem positief!
Volgens mij was er nog iemand wakker gebleven, geen idee wie.
Dat was de grapquote:
Die kwam toen om iets over 5.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vorig jaar sliep ik zo'n drie uur per nacht. Maar kan me niet meer herinneren los te zijn gegaan op Marianne Rosenberg.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:55 schreef livelink het volgende:
Ik vind deze van Anouk zeker geen bagger.
Ik heb even moeten glimlachen achter mijn bureau. Het was het waard.quote:
Ik vind Anouk sowieso wel een toffe vrouw ook. Je leest altijd veel haat op haar, maar dat vind ik wel onterechtquote:
Maar qua muziek ben ik toch meer van haar oudere werk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind Anouk sowieso wel een toffe vrouw ook. Je leest altijd veel haat op haar, maar dat vind ik wel onterecht
Alleszins Neerlands' meest bekende artiest buiten de lage landen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar qua muziek ben ik toch meer van haar oudere werk.
Anouk is in elk geval authentiek, er is niets aan gespeeld. Niet iedereen stelt dat op prijs.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind Anouk sowieso wel een toffe vrouw ook. Je leest altijd veel haat op haar, maar dat vind ik wel onterecht
Of over haar (al dan niet onveilige) neukpartijtjes.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Three days in a row is ook wel een mooi nummer over haar bevallingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |