of Eversquote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Domien had net Frank de Boer aan de lijn leek het wel.
Of Ronald.
live gezienquote:
Programma is tegen mijn verwachting in net zo leuk gebleven als met Timur.quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Rámon is toch wel de spelletjesformatkoning
Heb jij ooit de touchscreen handschoenen gewonnen op 3fm?quote:
Nee, da's enige van de weinige prijzen waar ik nog nooit voor gegaan ben.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:28 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heb jij ooit de touchscreen handschoenen gewonnen op 3fm?
Ik twijfel al heel lang of ik nog mee moet doen voor deze prijs. Ik ben bang dat de handschoenen voor mij te groot zijn, dus ik dacht ik ga het aan iemand vragen die mij meer over deze prijs kan vertellen.
Zijn dat niet gewoon van die handschoentjes die ze ook bij de Action en de Xenos enzo verkopen voor een paar euro? Maar dan met geborduurd Michiel-logo.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:28 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heb jij ooit de touchscreen handschoenen gewonnen op 3fm?
Ik twijfel al heel lang of ik nog mee moet doen voor deze prijs. Ik ben bang dat de handschoenen voor mij te groot zijn, dus ik dacht ik ga het aan iemand vragen die mij meer over deze prijs kan vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |