sinds wanneer ben jij van de regeltjes?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet ie maar geen kloon zijn.
rtquote:
Ookquote:
Zullen we dutje doenquote:
Ja lekkerquote:
Pech voor je, ze komt lekker met mij dutje doenquote:
Heb gisteren bed verschoond dus is nog lekker fluffy en zachtquote:
ohhh maar ik kom ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pech voor je, ze komt lekker met mij dutje doen
net als je poes?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gisteren bed verschoond dus is nog lekker fluffy en zacht
Mag niequote:
M'n poes is niet fluffyquote:
te laat ik ben er al. kijk maar in je bedquote:
Duw je er gewoon uitquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
te laat ik ben er al. kijk maar in je bed
Jawelquote:
nee hou op ga wegquote:
hebbert!quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hou op ga weg
ik wil chloro voor mezelf
kan er niet tegen als ik niet weet wie het is. Daarom beter banquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij van de regeltjes?
toch maar goed dat ik er al ben danquote:
een youtuberquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de tering, wat is dat voor lijk?
en op sterven na dood?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kan er niet tegen als ik niet weet wie het is. Daarom beter ban
ze heeft een eetstoornis probably ja maar ze ontkent het.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en op sterven na dood?
Echt engdeed een pic search op haar naam, moest huilen en heb nu geen trek meer
dusquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij kijkt echt veel van die bedorven youtubeshit he?
Treurig als je zo op je uiterlijk bent gefixeerd... (ja ik weet het, zeker als je zo'n kop hebt als ik)quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:16 schreef Crip het volgende:
[..]
ze heeft een eetstoornis probably ja maar ze ontkent het.
wel lief meisje
ja mja beetje sneu wel dat mensen haar zo neerhalen alsof ze een of ander monster isquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Treurig als je zo op je uiterlijk bent gefixeerd... (ja ik weet het, zeker als je zo'n kop hebt als ik)
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kan er niet tegen als ik niet weet wie het is. Daarom beter ban
man die heeft nog maar een paar maand te leven als ze zo doorgaatquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ja mja beetje sneu wel dat mensen haar zo neerhalen alsof ze een of ander monster is
groen heel erg groen en de uwe?quote:
waarom is het wel zielig als het een meisje is van 13 kilo maar niet als het een ouwe kale vent op fok is?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ja mja beetje sneu wel dat mensen haar zo neerhalen alsof ze een of ander monster is
omdat jij een mongool bentquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom is het wel zielig als het een meisje is van 13 kilo maar niet als het een ouwe kale vent op fok is?
NOU?
NOU?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |