Nou toevallig was het verdomde lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:41 schreef Crip het volgende:
[..]
weet ik beef wellington maar ziet niet lekker uit
Joop Braakhekke was de echte topquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
en ja gordon Ramsey kan het beter en wat dan nog
Sorryquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe toch niet altijd zo betweterig rotkind
Die eerste zit uit alsof het een krappe voorhuid is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
http://imgur.com/a/2Q6fp
http://imgur.com/a/eNac8
ziet er toch heerlijk uit man. houd je smoel lekker ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:42 schreef Chloroform het volgende:
Die bovenste foto is net de piemel van een bepaalde user hier
Zou niet in m'n mond stoppen 2/10
Ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Blij dat het voorbij is, jij?
zegt meer over jou hoor kweeniequote:Op dinsdag 27 december 2016 12:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die eerste zit uit alsof het een krappe voorhuid is.
Echt he, is niets voor mensen als wij, dat de hele tijd leuk en lief doen terwijl je geest overloopt van steeds meer valse opmerkingen die je maar inslikt, pure armoequote:
Je hoeft niet zo boos te zijn hoor, snoepje. Als het jullie gesmaakt heeft, maakt de rest toch niet uitquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ziet er toch heerlijk uit man. houd je smoel lekker ofzo
Hij heeft gewoon kijk op piemelsquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zegt meer over jou hoor kweenie
Moet er nu vier dagen van bijkomenquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Echt he, is niets voor mensen als wij, dat de hele tijd leuk en lief doen terwijl je geest overloopt van steeds meer valse opmerkingen die je maar inslikt, pure armoe
Maar ik vond hem er zo goed uitzien, dan doet het mij pijn dat anderen het afbrandenquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo boos te zijn hoor, snoepje. Als het jullie gesmaakt heeft, maakt de rest toch niet uit
Leef je uitquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet er nu vier dagen van bijkomen
Dat heb ik nou elke dag als ik buiten komquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar ik vond hem er zo goed uitzien, dan doet het mij pijn dat anderen het afbranden![]()
Gewoon niet caren, jij hebt lekker gegeten en de rest is gewoon stom. Aai over je bolquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar ik vond hem er zo goed uitzien, dan doet het mij pijn dat anderen het afbranden![]()
hihi dankjewel tante chroloquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon niet caren, jij hebt lekker gegeten en de rest is gewoon stom. Aai over je bol
Hey cutiequote:
kom je zaterdag ook vuurwerk kijken op de kadequote:
Betaal ik dan ook voorquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje? Gewoon vreselijk aso, en smerig ook nog
Ik vind een vieze ranzige vetzak naast me incluis een zak patat 10 keer ranziger hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje? Gewoon vreselijk aso, en smerig ook nog
Laat hermann er even buiten wil je?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind een vieze ranzige vetzak naast me incluis een zak patat 10 keer ranziger hoor
Tu du tu duquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE
waar is die trouwens?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laat hermann er even buiten wil je?
Rip hermannquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laat hermann er even buiten wil je?
Ben in Utrecht met O&N, maar jij wel dus?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:52 schreef supersof het volgende:
[..]
kom je zaterdag ook vuurwerk kijken op de kade
Wat?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op 450 liep hij lekker te blunderen iig
wat?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
iets tegen Tilburg??quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag dat je kamers te huur in Tilburg had geliket. Ben je helemaal gek geworden ofzo
Grapje hoor. Hij ligt onder de bank. Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je een kaartje gekocht voor je hond?
Typ gewoon wat harder man sjongejongequote:Op dinsdag 27 december 2016 13:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ohh ook leuk. Nou we hebben nog geen plannen, maar waarschijnlijk wel even daar kijken jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben in Utrecht met O&N, maar jij wel dus?
Wat?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Typ gewoon wat harder man sjongejonge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |