Goede keusquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Suburbia
Daar heb ik op gestemd
quote:
Ik ook, en meerdere hier, maar het was niet genoegquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Suburbia
Daar heb ik op gestemd
quote:
ik heb er ook niks mee hoor.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Suburbia
Daar heb ik op gestemd
Goed idee. Volgend jaar stemmen we Suburbia er gewoon inquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, en meerdere hier, maar het was niet genoeg
volgend jaar een projectje van maken
supquote:
Zie mijn post over projectje Gordon Lightfootquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:48 schreef livelink het volgende:
Ik ga het hele jaar emailadressen sparen voor alle projectjes hier.
het project wordt wel heel grootquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont vindt het onbegrijpelijk dat deze bazentrack niet in de Top2000 staat.
Project voor volgend jaar?
Nee, maar het werk gaat wel gewoon door.... Er komen nog best wat vragen binnen.quote:
Ja, hoor. Ik doe solidair mee met elk project. Ik heb toch geen eigen mening of smaak.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zie mijn post over projectje Gordon Lightfoot
Denk dat er meerdere moeten komenquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
het project wordt wel heel groot
dat zien wij mannen graag bij vrouwenquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik doe solidair mee met elk project. Ik heb toch geen eigen mening of smaak.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik doe solidair mee met elk project. Ik heb toch geen eigen mening of smaak.
Ik kan in dit geval in geen geval mogelijkheden bedenken om de omstandigheden te veranderen. Helaas.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Denk in mogelijkheden, niet in problemen.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zien wij mannen graag bij vrouwen
en de 60s en 70s dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:49 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat er meerdere moeten komen
Ik ga me denk ik richten op de 80's
Dat zien wij vrouwen graag bij mannenquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zien wij mannen graag bij vrouwen
quote:
1332quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog geen radio aan staan, kan even niet.
Waar zitten we in de lijst?
Roaming tarievenquote:
Lekker banken bij Feyenoord.quote:
Die zijn er straks niet meer.quote:
veel plezierquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Gijs maar Mia niet verneukt. Dan ga ik voor Beeld en Geluid liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |