Ja, die prijs. Maar we doen dan niet het hele kamertje, gewoon één muur en dan nog een klein zij muurtje ernaast. En verder hebben we sowieso weinig nieuwe spullen nodig dus dat zou dan één van de weinig dure uitgaven zijn. Ik heb voor I's kamer ook het dure bomenbehang gedaan voor één muur en het effect daarvan op de sfeer van het kamertje maakt het wel echt de moeite waard. Kortom. ik heb dit heel mooi voor mezelf verantwoord.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben ook al tijden verliefd op die
Maar die prijs hey
Wat gaaf!! Klinkt heel goed allemaal! Geniet ervan.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:26 schreef Heliotrope het volgende:
Hai, sinds vanochtend een lief klein meisje hierGing goed, vooral best snel, middernachtelijk door de mist rijden met 5 cm
nu allang weer thuis. Ze is zo lief en mooi
En fijne ontmoeting met peuter precies zoals bedacht
(Naam niet op fok want gehecht aan anoniem)
Jaaah Helio wat fijnquote:Op donderdag 29 december 2016 19:26 schreef Heliotrope het volgende:
Hai, sinds vanochtend een lief klein meisje hierGing goed, vooral best snel, middernachtelijk door de mist rijden met 5 cm
nu allang weer thuis. Ze is zo lief en mooi
En fijne ontmoeting met peuter precies zoals bedacht
(Naam niet op fok want gehecht aan anoniem)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had nog wel de foto gepakt waar dat het minst duidelijk op stondquote:Op donderdag 29 december 2016 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ff, wil je het geslacht al delen? Ik denk het wel te zien
Snap ik! Ik denk zelfs dat we geen babykamer hadden gemaakt in ons oude huis.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:35 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd Helio! Geniet van elkaar.
Mooi behang Cygne! Ook dat behang van Franny is mooi, ik word erg blij van dat okergeel dat je zo veel ziet momenteel. Wij gaan niet behangen, we willen binnen een jaar nadat been er is gaan verhuizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die foto's ook heel bijzonder om te zien!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef Kyara het volgende:
Mooie foto's! Zo bijzonder he, 2 kindjes in je buik
en als ze het niet delen dan kan het ook nog steedsquote:Op donderdag 29 december 2016 23:08 schreef WupWup het volgende:
Ff, het buitenste vlies delen ze dus wel als ik je goed begrijp? Dan is het inderdaad eeneiig. Ben je al bij de gynaecoloog geweest voor meer info?
Ze delen iig het binnenste vlies niet, het buitenste weet ik nietquote:Op donderdag 29 december 2016 23:08 schreef WupWup het volgende:
Gefeliciteerd helio!![]()
Ff, het buitenste vlies delen ze dus wel als ik je goed begrijp? Dan is het inderdaad eeneiig. Ben je al bij de gynaecoloog geweest voor meer info?
VERLOF!
Ja de kans is ongeveer 70/80% maar dat wisten we van te voren. Gemiddeld komen ze rond de 32 weken maar dat komt wel goed. Normaal gesproken krijg je iets meer controles maar omdat ik aangemeld word bij de pop poli ivm verhoogde kans op pre en post natale depressie krijg ik volgens mij heel veel controles ook ivm eventueel medicijn gebruik als ze moeten ingrijpen. Na de bevalling moet ik ook sowieso 48 uur blijven in het ziekenhuis voor extra controle en gesprekken met psycholoog om te zien hoe het gaat. Wij konden eventueel wel over stappen naar Almelo maar wij hebben besloten in Zwolle te blijven omdat daar onze historie bekend is en we direct goed zitten bij een geboorte onder de 32 weken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:37 schreef Thistleweed het volgende:
Ahjoh, maakt toch niet uit. Als je het leuk vindt in de op moet je er lekker in gaan. Ik denk dat men het vervelender vind voor jou dat je te vroeg bevalt dan dat er iemand voorkruipt op de lijst.
Ik wist dat trouwens helemaal niet. Lijkt me best heftig dat de kans op een vroeggeboorte groter is. Krijg je dan extra controles enzo? Moet je dan ook in het ziekenhuis bevallen? Is de kans heel groot?
Een rondje googlen levert mij van alles op maar volgens mij niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:49 schreef Messina het volgende:
Voor mij is het trouwens SEO-dag. Tot ik wakker werd stond ik er vrij nuchter in, maar merk dat ik toch wel een beetje zenuwen heb.
Nee, mijn moeder kreeg dus rond 4/5 maanden een miskraam en dacht dat ze daarmee de baby was verloren. Ze wist niet dat ze zwanger was van een tweeling. Bij controle bleek ik er nog te zitten en bij de geboorte zag de arts ook (volgens mij aan de placenta maar mijn moeder weet dit niet meer zo goed) dat er oorspronkelijk sprake was geweest van een tweeling.quote:Op vrijdag 30 december 2016 02:29 schreef Sara82 het volgende:
Da's een raar idee inderdaad Franny... Is de andere baby dan wel blijven zitten totdat jij kwam?
Verlof voor Wupwup, whoopwhoop!
http://www.rivm.nl/Onderw(...)en_SEO_professionalsquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:52 schreef dobbey het volgende:
[..]
Een rondje googlen levert mij van alles op maar volgens mij niet wat je bedoeltwat is seo als ik vragen mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |