is dat radio49quote:Op donderdag 29 december 2016 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://radioplayer.npo.nl/radio2/?video=1
Kan je ook nog kijken...
ballen kwijt?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja... Daniel klinkt ineens hetzelfde als Hugh.
Nee, dat niet. Maar wel z'n eigen stemgeluid. Ik haalde 'm hier vandaan: http://www.oddcast.com/home/demos/tts/tts_example.php?sitepalquote:
neequote:Op vrijdag 30 december 2016 01:20 schreef Outpost76 het volgende:
Nog nieuws over de nieuwe marathon?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:20 schreef Outpost76 het volgende:
Nog nieuws over de nieuwe marathon?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 02:54 schreef Outpost76 het volgende:
Marathon voorstel
Ok, 49 uur achter elkaar, live dj's, een weekend lang incluis cams voor de mensen die niet langs kunnen komen....
Hebben wij genoeg dj's om dit te realiseren?
Voor de mensen die mee luisteren maar nog nooit dj zijn geweest, je hoeft niets te doen om dj te zijn dat weekend, alleen je eigen muziek te selecteren en we zullen je uitleggen hoe het werkt.
Misschien kan je dan na dit weekend zelf een show opzetten en vaker draaien...
[onder voorbehoud] Vosje zorgt voor de hardware ed waardoor men kan draaien, ik zal zorgen voor een huis met internet zodat men draaien kan vanuit 1 locatie. [/onder voorbehoud]
De vorige opzet was, 99% draaien vanuit 1 locatie zodat er een garantie was dat er een dj was.
Dat zelfde is nu weer het idee.
ik zorg voor een draai laptop,mics en draaitafel (let op ik heb geen radio paneel ik heb een club mixer dus maar 4 kanalen. (Is genoeg) op die laptop staat traktor en mijn muziek.quote:Op vrijdag 30 december 2016 02:54 schreef Outpost76 het volgende:
Marathon voorstel
Ok, 49 uur achter elkaar, live dj's, een weekend lang incluis cams voor de mensen die niet langs kunnen komen....
Hebben wij genoeg dj's om dit te realiseren?
Voor de mensen die mee luisteren maar nog nooit dj zijn geweest, je hoeft niets te doen om dj te zijn dat weekend, alleen je eigen muziek te selecteren en we zullen je uitleggen hoe het werkt.
Misschien kan je dan na dit weekend zelf een show opzetten en vaker draaien...
[onder voorbehoud] Vosje zorgt voor de hardware ed waardoor men kan draaien, ik zal zorgen voor een huis met internet zodat men draaien kan vanuit 1 locatie. [/onder voorbehoud]
De vorige opzet was, 99% draaien vanuit 1 locatie zodat er een garantie was dat er een dj was.
Dat zelfde is nu weer het idee.
wat lees ik voor spontane plannenquote:
is vorige week in topic besproken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
wat lees ik voor spontane plannen
jij bent de grootste slet die hier rondlooptquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
is vorige week in topic besproken.
Ik ben meetslet dus ik doe mee.
(Henk ook)
jaa 2.00mquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:29 schreef just me het volgende:
[..]
jij bent de grootste slet die hier rondloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.go Muis
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |