Wanneer kom ik eens dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je moet in minimaal 10 delen achtereen gepost hebben
auwwquote:Op woensdag 28 december 2016 01:05 schreef 2dope het volgende:
Zelfs toen René nog mod was wilde hij me al niet in de OP zetten.
Ik wil ook wel maar ben eigenlijk te sexy.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:41 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Waarom zou je zo graag in de OP willen dan?
PRAAAAIMARKquote:Op woensdag 28 december 2016 11:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel maar ben eigenlijk te sexy.
Weet iemand nog kekke kledingwinkels in Groningen voor de skere boys? En alsjeblieft niet aankomen met Primark
Mwoehahahquote:Op woensdag 28 december 2016 12:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Je sig
min de kk want volgens mij ben jij wel een cute cunt.
Ja dat zag ikquote:Op woensdag 28 december 2016 13:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mwoehahah![]()
Maar loop eens door de herestraat, overal sale. Jack n Jones had ook goede prijsjes
Je hebt ook de KIK nog in de ebbingestraat. Das net zo goedkoop als de Primark maar iets minder gehyped en druk.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja dat zag ikmaar doelde meer op winkels waar de prijzen sowieso al laag zijn. Kom dus uiteindelijk wel bij die PRAAAAIMARK uit
![]()
Is ook zo, maar dat is met Primark net zo. En zeeman. Allemaal 1 pot nat.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar kik vond ik kwalitatief gezien echt bagger
moet bekennen dat primark best goed is voor wat je betaaldquote:Op woensdag 28 december 2016 14:28 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dat is met Primark net zo. En zeeman. Allemaal 1 pot nat.
Die kan je idd 1x wassen, meer nietquote:Op woensdag 28 december 2016 14:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
moet bekennen dat primark best goed is voor wat je betaald
Alleen spijkerbroeken kun je beter laten liggen
Sexy tochquote:Op woensdag 28 december 2016 14:32 schreef 2dope het volgende:
Van die t-shirts die na 1x wassen veranderen in buiktruitjes. H&M style.
Welke barquote:Op woensdag 28 december 2016 14:33 schreef bamibij het volgende:
Vanavond Opso regelen. Tenminste ik neem aan dat je dronken aan de bar staat?
Daar heb ik ook nog wel eens ruzie gehad.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar. In ieder geval nooit weer bij de mocrotent genaamd &zo
&zoquote:Op donderdag 29 december 2016 02:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog wel eens ruzie gehad.
Ik vind het onverminderd schitterend.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
&zo
Als ik 1 tent niks aan vind
Ik vind dat stappen sws niet echt meer leuk
Beetje naar tentjes lopen en daar een biertje drinken, ik begin oud te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |