SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Storneren een optie?
Het geweldige aan Google is dat het in principe iedereen de kans biedt om in eerste instantie niet al te dom over te komen. Maakt het voor het imago wel extra erg indien je die kans mist.quote:
nou nou nouquote:Op dinsdag 27 december 2016 05:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het geweldige aan Google is dat het in principe iedereen de kans biedt om in eerste instantie niet al te dom over te komen. Maakt het voor het imago wel extra erg indien je die kans mist.
Nietzman?quote:Op dinsdag 27 december 2016 05:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het geweldige aan Google is dat het in principe iedereen de kans biedt om in eerste instantie niet al te dom over te komen. Maakt het voor het imago wel extra erg indien je die kans mist.
Ja hallo. "Wat is [insert algemeen bekend woord]" vragen is gewoon stom.quote:
joequote:Op dinsdag 27 december 2016 12:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja hallo. "Wat is [insert algemeen bekend woord]" vragen is gewoon stom.
Goede reis trouwens Rene.
Nee wel martel-darmen. Die arme wc van mij krijgt het zwaar te verdurenquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:34 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Nog iemand met buikgriep? Hele kerst in bed gelegen verdomme
op mn werk hebben velen het gehad. En familie ook. Maar ik ben nog niet geveldquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:34 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Nog iemand met buikgriep? Hele kerst in bed gelegen verdomme
Van het gourmetten?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee wel martel-darmen. Die arme wc van mij krijgt het zwaar te verduren
Ah ok het heerst dus welquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
op mn werk hebben velen het gehad. En familie ook. Maar ik ben nog niet geveld
Haha neequote:Op dinsdag 27 december 2016 13:07 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Van het gourmetten?
[..]
Ah ok het heerst dus wel
Hahaha ik word al misselijk van het ideequote:Op dinsdag 27 december 2016 14:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha neeGelukkig niet. Ik denk van de carpaccio en varkensrollade
Of van mijn Thaise kip schotel![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:03 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Hahaha ik word al misselijk van het idee![]()
Haha echt?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zag trouwens gister iemand FOK!ken bij de Ierse pub Oceallaigh.
Hahah nee niet gezien, maar ik was ook best teutquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Haha echt?zag je zn username ook of dat niet
Ben in de trein ook wel 'ns bang dat iemand het herkent die achter je zit ofzo
Hahahahaquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahah nee niet gezien, maar ik was ook best teutWeet ook niet meer zeker of het misschien ook in de 3 Uiltjes was
nou en.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:30 schreef SecretPret het volgende:
Maar mag ik nou in de OP. Ik woon serieus in Groningen.
Behoorlijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:22 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
je was er goed bij dus
Lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:26 schreef Zolderkamer het volgende:
Iemand nog gratis zuipen? FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!) #7 - Met extragratis nieuwsbrief
Je moet in minimaal 10 delen achtereen gepost hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:30 schreef SecretPret het volgende:
Maar mag ik nou in de OP. Ik woon serieus in Groningen.
Wanneer kom ik eens dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je moet in minimaal 10 delen achtereen gepost hebben
auwwquote:Op woensdag 28 december 2016 01:05 schreef 2dope het volgende:
Zelfs toen René nog mod was wilde hij me al niet in de OP zetten.
Ik wil ook wel maar ben eigenlijk te sexy.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:41 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Waarom zou je zo graag in de OP willen dan?
PRAAAAIMARKquote:Op woensdag 28 december 2016 11:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel maar ben eigenlijk te sexy.
Weet iemand nog kekke kledingwinkels in Groningen voor de skere boys? En alsjeblieft niet aankomen met Primark
Mwoehahahquote:Op woensdag 28 december 2016 12:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Je sig
min de kk want volgens mij ben jij wel een cute cunt.
Ja dat zag ikquote:Op woensdag 28 december 2016 13:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mwoehahah![]()
Maar loop eens door de herestraat, overal sale. Jack n Jones had ook goede prijsjes
Je hebt ook de KIK nog in de ebbingestraat. Das net zo goedkoop als de Primark maar iets minder gehyped en druk.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja dat zag ikmaar doelde meer op winkels waar de prijzen sowieso al laag zijn. Kom dus uiteindelijk wel bij die PRAAAAIMARK uit
![]()
Is ook zo, maar dat is met Primark net zo. En zeeman. Allemaal 1 pot nat.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar kik vond ik kwalitatief gezien echt bagger
moet bekennen dat primark best goed is voor wat je betaaldquote:Op woensdag 28 december 2016 14:28 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dat is met Primark net zo. En zeeman. Allemaal 1 pot nat.
Die kan je idd 1x wassen, meer nietquote:Op woensdag 28 december 2016 14:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
moet bekennen dat primark best goed is voor wat je betaald
Alleen spijkerbroeken kun je beter laten liggen
Sexy tochquote:Op woensdag 28 december 2016 14:32 schreef 2dope het volgende:
Van die t-shirts die na 1x wassen veranderen in buiktruitjes. H&M style.
Welke barquote:Op woensdag 28 december 2016 14:33 schreef bamibij het volgende:
Vanavond Opso regelen. Tenminste ik neem aan dat je dronken aan de bar staat?
Daar heb ik ook nog wel eens ruzie gehad.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar. In ieder geval nooit weer bij de mocrotent genaamd &zo
&zoquote:Op donderdag 29 december 2016 02:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog wel eens ruzie gehad.
Ik vind het onverminderd schitterend.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
&zo
Als ik 1 tent niks aan vind
Ik vind dat stappen sws niet echt meer leuk
Beetje naar tentjes lopen en daar een biertje drinken, ik begin oud te worden
Heb ik ook al jaren en ik ben 26quote:Op donderdag 29 december 2016 11:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
&zo
Als ik 1 tent niks aan vind
Ik vind dat stappen sws niet echt meer leuk
Beetje naar tentjes lopen en daar een biertje drinken, ik begin oud te worden
Ik zal het wat anders brengen, stappen is nog steeds wel leuk maar dan in een andere vormquote:Op donderdag 29 december 2016 12:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind het onverminderd schitterend.
Maar die geur.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:46 schreef Lamabal het volgende:
Niks beters dan indrinken bij de 9de cirkel. Biertjes voor een euro
Ah oke, dat snap ik wel. Ik ga meestal ook gewoon naar speciaalbiercafe's hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:58 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik zal het wat anders brengen, stappen is nog steeds wel leuk maar dan in een andere vorm![]()
Ik begin iets als een kroeg steeds meer te waarderen. Lekker zitten en slap lullen. Muziek niet te hard aan.
Vind het telkens weer rondlopen naar een andere kroeg met steeds dezelfde top40 pleurisherrie aangevuld met wat carnavalsherrie steeds minder te vinden. Ik laat dat dus ook aardig vaak schieten
En verder gewoon wat goede feesten meepakken met de juiste muziek, dat is nog steeds allemachtigprachig
Klopt. Maar ik vind de gedachte altijd wel smerig dat je bij binnenkomst bijna moet kotsen van de lucht en er na een kwartier plotseling aan gewend bent.quote:
Speciaalbierquote:Op donderdag 29 december 2016 14:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah oke, dat snap ik wel. Ik ga meestal ook gewoon naar speciaalbiercafe's hoor.
Ach, dat is met meerdere dingen zoquote:Op donderdag 29 december 2016 14:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vind de gedachte altijd wel smerig dat je bij binnenkomst bijna moet kotsen van de lucht en er na een kwartier plotseling aan gewend bent.
Met je vriendin? :Squote:Op donderdag 29 december 2016 14:28 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ach, dat is met meerdere dingen zo
Whehe.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Of met je moeder. OOOOOH
Hoe flauw?
Maar goed, het ruikt nog steeds beter dan oceans
Ja god, zeg het maar. Naar een combinatie van weken oud zweet en verschraald bier? Denk dat ik het dan redelijk accuraat omschrijf.quote:
Dit dus. Ik wou iets van zweet en nog iets zeggenquote:Op donderdag 29 december 2016 15:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja god, zeg het maar. Naar een combinatie van weken oud zweet en verschraald bier? Denk dat ik het dan redelijk accuraat omschrijf.
quote:Op donderdag 29 december 2016 15:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja god, zeg het maar. Naar een combinatie van weken oud zweet en verschraald bier? Denk dat ik het dan redelijk accuraat omschrijf.
Inderdaad. Die realisatie is altijd kut. Zorgt er wel voor dat je onder het mom 'ach, het is nu eenmaal zo' wel flink doordrinkt daar.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je er na een tijdje gewend aan raakt. Dan ruik je zelf ook zo
Ahh, die geur is onderdeel van het bedrijfsplan om dat café winstgevend te houden.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Inderdaad. Die realisatie is altijd kut. Zorgt er wel voor dat je onder het mom 'ach, het is nu eenmaal zo' wel flink doordrinkt daar.
Ik snap wat je bedoelt. Net als die eeuwige kotsmeur die altijd in de Blauwe Stengel hing, je wilt het het liefst niet inademen.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Inderdaad. Die realisatie is altijd kut. Zorgt er wel voor dat je onder het mom 'ach, het is nu eenmaal zo' wel flink doordrinkt daar.
VERTEL, hoe watquote:Op donderdag 29 december 2016 02:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog wel eens ruzie gehad.
Ja al die buitenlandse studentenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Chupitos is pas een stinkhol jeetjemina
Deed ik toen ik klein was altijd met gehandicaptenquote:Op donderdag 29 december 2016 18:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Net als die eeuwige kotsmeur die altijd in de Blauwe Stengel hing, je wilt het het liefst niet inademen.
Een beetje zoals iemand die je op straat al hoestend passeert, waarbij je even wacht met inhaleren om zijn of haar bacillen niet te hoeven inademen (or is that just me)
Stond er gewoon voor te staan en toen kwamen buitenlandse jongens een beetje uitdagen zonder dat er enige aanleiding toe was, kwam er wat duw- en trekwerk en wat geroep toen kwam er bewaking tussen in en was het klaar.quote:
Ha, wel een toffe toko though om elkaar even volledig de tyfus in te werken. Om de een of andere reden bestellen vrienden daar vaak de 'cocksucking cowboy' voor me.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Chupitos is pas een stinkhol jeetjemina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |