oh ik dacht dat je met hem ging wandelenquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oké, maar Noel is vandaag aan het werk.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 06:00 schreef HRC2020 het volgende:
Ik ben nu wel erg benieuwd naar de staartjes van Bob
steek een mes in zijn oogquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij zou je moeten schamen, lekker fokken op vakantie. Stakkerboi
Echt hequote:Op dinsdag 27 december 2016 10:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
steek een mes in zijn oog
Man, als jij staat te koken hoef je niet eens de afzuigkap aan te zetten, gewoon af en toe inademen is voldoendequote:
Echt he, wat een sukkeltje. Geen vlees eten. Slappe vaatdoek zal hij wel zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt... gewoon doen, hij is toch al ziende blind, hij eet niet eens biefstuk, walgelijk
Ik kan hem aan 1 vs 1quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he, wat een sukkeltje. Geen vlees eten. Slappe vaatdoek zal hij wel zijn.
Ja, idem. 1 hand op m'n rugquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik kan hem aan 1 vs 1
Ik slice hem
ja man, easy, ik zelfs met twee handen op mijn rug...quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, idem. 1 hand op m'n rug
Is er op enig moment in je leven sprake geweest van een arbeidscontract met een werkgever waarin jouw voornaamste functiebeschrijving bestond uit het laden van vrachtwagens met behulp van een heftruck zoals bedoelt onder de transport wet onder artikel a paragraaf 6? In acht genomen de bewijsstukken 'verregaande kennis omtrent de gang van zaken mbt heftrucks', zeer's 'i know one when i see one' en Niels' 200 ingescannde en gearchiveerde a4'tjes, waar hij inmiddels wel weer klaar mee is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben echt beastquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he, wat een sukkeltje. Geen vlees eten. Slappe vaatdoek zal hij wel zijn.
dan niet tochquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jezus Zeer, wat een lap tekst, dat ga ik toch niet zitten lezen man, jezus christus
quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |