Ben je weer afgewezen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:59 schreef Toto69 het volgende:
Girls get you to feel for them. Make you think they are the best thing in the world.
And then they leave.
Welnee joh, ik probeer het al een half jaar niet eens meer. Girls crawl under your skin. And then they poop on your heart.quote:
O, ok.quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welnee joh, ik probeer het al een half jaar niet eens meer. Girls crawl under your skin. And then they poop on your heart.
Welke datum ga ik dood aan een overdosis? Dan weet ik dat ik die nacht niet te veel moet pakken.quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:11 schreef kdricklamar het volgende:
Omg ik kijk tlc ofja ik kijk het niet maar het staan aan en er was precies een scene van een dokter die zei willem jullie het geslachf weten en die ouders ja
Em op dat moment zei ik het is een meisje
En HET WAS EEN MEISJE
call me helderziend
50/50 kans maar goed.quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:11 schreef kdricklamar het volgende:
Omg ik kijk tlc ofja ik kijk het niet maar het staan aan en er was precies een scene van een dokter die zei willem jullie het geslachf weten en die ouders ja
Em op dat moment zei ik het is een meisje
En HET WAS EEN MEISJE
call me helderziend
4/20 random jaarquote:Op dinsdag 27 december 2016 01:28 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Welke datum ga ik dood aan een overdosis? Dan weet ik dat ik die nacht niet te veel moet pakken.
Tnx.
Dat het op een 4/20 valt vind ik goed genoeg. Houden we het jaartal als een verassing. Ga ik gewoon net zo hard door.quote:Op dinsdag 27 december 2016 01:32 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
4/20 random jaar
Tegen een betaling geef ik je ook het jaartal
Hou je taai bobbiequote:Op dinsdag 27 december 2016 01:36 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dat het op een 4/20 valt vind ik goed genoeg. Houden we het jaartal als een verassing. Ga ik gewoon net zo hard door.
Sow, wat ben jij edgy.quote:
Neuh was rond 9 uur afgezet na 2e kerstdag. Dus ik jonko smoken wn naar binnen. Neem meteen lorazepam zodat ik snel lekker slaap word ik wel erg moe maar blijf nog even op tel... Krijg ik honger en ben ik niet meer moe dus had eten na twaalf uur besteld en daarna nog steeds Internet...quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:37 schreef Gutz het volgende:
Bobbo! Ben je al lekker vaag op deze extra zondag?
Prima man, je moet niet te veel willen tegelijk. Alles op zijn tijd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:41 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Neuh was rond 9 uur afgezet na 2e kerstdag. Dus ik jonko smoken wn naar binnen. Neem meteen lorazepam zodat ik snel lekker slaap word ik wel erg moe maar blijf nog even op tel... Krijg ik honger en ben ik niet meer moe dus had eten na twaalf uur besteld en daarna nog steeds Internet....
Ik ga zo maar slapen denk ik....
1e niks 2e bij mijn moeder en haar vriend. Had nog elastiekjes gekregen en die zitten nu in mijn haar en baard voor staartjes.quote:
Ik zal even kijken. Was het wel een beetje gezellig?quote:Op dinsdag 27 december 2016 02:44 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
1e niks 2e bij mijn moeder en haar vriend. Had nog elastiekjes gekregen en die zitten nu in mijn haar en baard voor staartjes.
Heb je de pics gezien op fb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |