Ik kijk af en toe als er niets beters te doen is naar de sprint en het wk sprint volg ik meestal wel. Verder geloof ik schaatsen wel.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mexicanobakker telt de dagen af.
Kijken of de Noord- of Oost-Fries wint,spannond!!!quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja. Maar het schaatsforum hier is zo dood dat ik naar een ander forum uitwijk daarvoor.
*kuch*quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:38 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad geen enkele behoorlijk user die voor PSV is
Heerenveen of Groningen zeker?quote:
Cambuur gekquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen of Groningen zeker?
Slecht matig
Veendamquote:
Wielrennen is wel -ietsje- internationaler ja. Maar goed, als 2 Friezen enorm aan elkaar gewaagd zijn en een mooie strijd neerzetten vind ik het alsnog heel mooi.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:41 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kijken of de Noord- of Oost-Fries wint,spannond!!!
Moet je alsnog naar Frank Snoeks en Herbert Dijkstra luisteren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wielrennen is wel -ietsje- internationaler ja. Maar goed, als 2 Friezen enorm aan elkaar gewaagd zijn en een mooie strijd neerzetten vind ik het alsnog heel mooi.
FC Emmenquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen of Groningen zeker?
Slecht matig
Bij zo'n selecte groep kanshebbers heb je het dus niet over competitieve topsportquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wielrennen is wel -ietsje- internationaler ja. Maar goed, als 2 Friezen enorm aan elkaar gewaagd zijn en een mooie strijd neerzetten vind ik het alsnog heel mooi.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |