Heraclesquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ongeveer elke fatsoenlijke user op dit forum is voor Ajax, Feyenoord of heeft een hekel aan voetbal
Ik ken inderdaad geen enkele behoorlijk user die voor PSV isquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ongeveer elke fatsoenlijke user op dit forum is voor Ajax, Feyenoord of heeft een hekel aan voetbal
Nee een Duitser die wereldberoemd is geworden met de begintune van Met Het Oog Op Morgen.quote:
dank jequote:Op dinsdag 27 december 2016 00:38 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad geen enkele behoorlijk user die voor PSV is
Nog maar 99 dagen tot de Rondequote:Op dinsdag 27 december 2016 00:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
HeraclesMaar ik kijk niet superveel voetbal zoals je weet, meer wielrennen en schaatsen.
De Nederlandse muziekmarkt was indertijd best belangrijk voor Duitse artiesten. Zie "James Last op Klompen"quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat ik dus niet snap hè.
Waarom zou je als Duitser in het Nederlands gaan zingen? En waarom zou je als Nederlander naar een Nederlandstalig liedje gezongen door een Duitser gaan luisteren?
Er zijn nog mensen die naar schaatsen kijken?quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
HeraclesMaar ik kijk niet superveel voetbal zoals je weet, meer wielrennen en schaatsen.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof het wel voor vandaag! Veel luistergenot allemaal en tot morgen!
Geen van allenquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nounounouquote:Op dinsdag 27 december 2016 00:38 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad geen enkele behoorlijk user die voor PSV is
trustequote:Op dinsdag 27 december 2016 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Jij AZ?quote:
Mexicanobakker telt de dagen af.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die naar schaatsen kijken?
trustequote:Op dinsdag 27 december 2016 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Slaap lekker pik!quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ja. Maar het schaatsforum hier is zo dood dat ik naar een ander forum uitwijk daarvoor.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die naar schaatsen kijken?
Waar gaat dit over.quote:Op dinsdag 27 december 2016 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mexicanobakker telt de dagen af.
Fixedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |