Al moet ik wel altijd twee keer denken of t nou In The Air Tonight is, of deze..quote:
Moet kunnenquote:Op maandag 26 december 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
We krijgen we heel Phil Collins dit uur he..
Evenveel als The Beatles. Hoewel je nog zou kunnen zeggen dat het twee verschillende Beatles zijn.quote:Op maandag 26 december 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opschrijven voor 2017!1!11!1quote:Op maandag 26 december 2016 23:25 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zag pas nog een filmpie van een recent optreden van Phil, klonk niet erg best meer.
Was? Is ie ook al gesneuveld dan?quote:Op maandag 26 december 2016 23:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze is wel heel fijn.
Die Phil Collins was stiekem toch wel een vakman hoor.
Genesis is een bijbelhoofdstuk.quote:Op maandag 26 december 2016 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat Phil Collins in 1991 allang uit Genesis was.
Hoe laat en welk nummer is dat>? Ik wil eigenlijk ook naar bed, maar ook weer nietquote:Op maandag 26 december 2016 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, ik heb besloten om na nummer 1489 naar bed te gaan. Wordt morgenvroeg wel even pittig, maar ja dat nummer moet ik gewoon horen. Heb ik op gestemd.
Waarom heb je niet op 1498 gestemd?quote:Op maandag 26 december 2016 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, ik heb besloten om na nummer 1489 naar bed te gaan. Wordt morgenvroeg wel even pittig, maar ja dat nummer moet ik gewoon horen. Heb ik op gestemd.
1489 Food For Thought UB40quote:Op maandag 26 december 2016 23:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoe laat en welk nummer is dat>? Ik wil eigenlijk ook naar bed, maar ook weer niet
Het is Food for Thought van UB40, maar geen idee hoe laat die komt. Ik verwacht over ong. een uurtje.quote:Op maandag 26 december 2016 23:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoe laat en welk nummer is dat>? Ik wil eigenlijk ook naar bed, maar ook weer niet
Moet Mexi nu een Mama Appelsap posten?quote:Op maandag 26 december 2016 23:26 schreef PippenScottie het volgende:
Waar gaat deze tekst eigenlijk over? Iemand wel eens goed naar geluisterd?
Ahh, eindeloze riten door Frankrijk is dat.. mooiquote:Op maandag 26 december 2016 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is Food for Thought van UB40, maar geen idee hoe laat die komt. Ik verwacht over ong. een uurtje.
Ik ben niet zo gecharmeerd van de Pixies, al vind ik dat nummer wel goed te pruimen.quote:Op maandag 26 december 2016 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom heb je niet op 1498 gestemd?Daar heb ik op gestemd.
Juh ergens rond 00:20-00:25.quote:Op maandag 26 december 2016 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is Food for Thought van UB40, maar geen idee hoe laat die komt. Ik verwacht over ong. een uurtje.
was je weg danquote:
quote:Op maandag 26 december 2016 23:26 schreef PippenScottie het volgende:
Waar gaat deze tekst eigenlijk over? Iemand wel eens goed naar geluisterd?
quote:This song deals with an abusive father. The lyrics came from Phil Collins, who explained on the radio show Rockline: "The chorus of the song came from improvisation while we were writing the music. I took the notion of my lyrical idea and just wrote a story around it. The story is sort of self-explanatory. It's a household of abuse. The father is being sort of the monster of the family - he's either abusing the son or the mother. I'm not quite sure who, and that's deliberately left open. But it's happening everywhere behind closed doors, and a lot of people I've found that have heard the song have sort of reacted as if it was written for them. It's extraordinary, you just write something that comes about by accident, but in fact it all ends up being something that reaches a lot of people."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |