Geen zorgen, Hocus Pocus komt over een paar dagen nog.quote:
Genot.quote:Op maandag 26 december 2016 23:22 schreef Cee het volgende:
Dit lijkt wel een eindtune van een jaren tachtig Hennie Huismanshow waar hij dan overheen gaat zingen.
Zeker, ik heb gestemd op mrs. Robinson, geweldig nummer uit The Graduate.quote:
Snuitje.quote:Op maandag 26 december 2016 23:22 schreef Cee het volgende:
Dit lijkt wel een eindtune van een jaren tachtig Hennie Huismanshow waar hij dan overheen gaat zingen.
Was ik maar een kat dat zeven levens had, want dat leventje van mij gaat al veel te snel voorbij.quote:Op maandag 26 december 2016 23:22 schreef F.Begbie het volgende:
Welke matige NL comedy had dit ook min of meer als themesong?
Vooral de 180bpm versie.quote:Op maandag 26 december 2016 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hocus Pocus vind ik wel een stuk leuker dan deze.
Jammer dat zo'n virtuoos zich inliet met zoveel over-the-top geneuzel.quote:Op maandag 26 december 2016 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hocus Pocus vind ik wel een stuk leuker dan deze.
Prettig Geregeld?quote:Op maandag 26 december 2016 23:22 schreef F.Begbie het volgende:
Welke matige NL comedy had dit ook min of meer als themesong?
Al moet ik wel altijd twee keer denken of t nou In The Air Tonight is, of deze..quote:
Moet kunnenquote:Op maandag 26 december 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
We krijgen we heel Phil Collins dit uur he..
Evenveel als The Beatles. Hoewel je nog zou kunnen zeggen dat het twee verschillende Beatles zijn.quote:Op maandag 26 december 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
We krijgen we heel Phil Collins dit uur he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |