Toedels!quote:Op maandag 26 december 2016 23:45 schreef laxus13 het volgende:
Zo ik ga maar eens slapen,
Morgen werken enzo.
Latersss
Uhuh, Coldplay lokte mij hier naartoequote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2016 23:45 schreef laxus13 het volgende:
Morgen werken enzo.
Latersss
Slaapsequote:Op maandag 26 december 2016 23:45 schreef laxus13 het volgende:
Morgen werken enzo.
Latersss
quote:Op maandag 26 december 2016 23:45 schreef laxus13 het volgende:
Morgen werken enzo.
Latersss
Terwijl bij Portishead ook lang niet alles perfect is.quote:Op maandag 26 december 2016 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe, goeie. Wel een twijfelgevalletje. Portishead heeft niet voor niets drie albums in mijn top 15. Maar van de andere kant vind ik Portishead juist iets te perfectionistisch. Ze durven niets uit te brengen wat níet perfect is en hebben daarom eigenlijk te weinig materiaal.
Als ik op albumbasis beoordeel zeker Portishead, maar als ik kijk naar de band denk ik toch wel de Pixies.
dAT :yquote:Op maandag 26 december 2016 23:46 schreef Martinello het volgende:
Rosalyn![]()
. Geinig nummertje van eigen bodem.
quote:Op maandag 26 december 2016 23:45 schreef laxus13 het volgende:
Morgen werken enzo.
Latersss
Drie albums in je top 15? Bij mij alleen Thirdquote:Op maandag 26 december 2016 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe, goeie. Wel een twijfelgevalletje. Portishead heeft niet voor niets drie albums in mijn top 15. Maar van de andere kant vind ik Portishead juist iets te perfectionistisch. Ze durven niets uit te brengen wat níet perfect is en hebben daarom eigenlijk te weinig materiaal.
Als ik op albumbasis beoordeel zeker Portishead, maar als ik kijk naar de band denk ik toch wel de Pixies.
Noem eens een imperfectie dan?quote:Op maandag 26 december 2016 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl bij Portishead ook lang niet alles perfect is.
Die hebben eigenlijk geen echt slecht liedje uitgebracht. Oke, Pedestal vind ik niet zoveel aan en sommige liedjes op die selftitled zijn niet zo noemenswaardig.quote:Op maandag 26 december 2016 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl bij Portishead ook lang niet alles perfect is.
Hoe? Hoe, kan Dummy niet in je top X staan?quote:Op maandag 26 december 2016 23:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Drie albums in je top 15? Bij mij alleen Third
Pedestalquote:Op maandag 26 december 2016 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben eigenlijk geen echt slecht liedje uitgebracht. Oke, Pedestal vind ik niet zoveel aan en sommige liedjes op die selftitled zijn niet zo noemenswaardig.
Deze hoort op 1892.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |