This monkey's gone to heaven zo te horen.quote:Op maandag 26 december 2016 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen weer een stukje van de tekst van Fire Water Burn van stal halen.
Ja, zeker wel...of Radiohead natuurlijkquote:
Ik realiseer het mij nu, want ik trek dit heel goedquote:
Ach ja, hij kent bijna de hele lijst uit zijn hoofd (dus op een gegeven moment weet die nog wel wat er allemaal nog moet komenquote:Op maandag 26 december 2016 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar niet door vertellen aan Mexi hoor. Dit wil niet gespoiled worden.
Ik vergeet dat ook steeds in al mijn enthousiasme. Volgens mij heb ik de halve playlist van 1 tot 3 al gespoild.quote:Op maandag 26 december 2016 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar niet door vertellen aan Mexi hoor. Dit wil niet gespoiled worden.
* OscarMopperkont pakt zijn bongo's alvastquote:
Ik heb ze twee keer op een festival gezien en daar was het wel heel druk....quote:Op maandag 26 december 2016 23:44 schreef PippenScottie het volgende:
Wel lekker dit.
Is deze band in Nederland ooit een beetje bekend/succesvol geweest?
Zeker. Grote cultstatus.quote:Op maandag 26 december 2016 23:44 schreef PippenScottie het volgende:
Wel lekker dit.
Is deze band in Nederland ooit een beetje bekend/succesvol geweest?
En dan is dit niet eens het beste nummer.quote:Op maandag 26 december 2016 23:44 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik realiseer het mij nu, want ik trek dit heel goed
Pfoe, goeie. Wel een twijfelgevalletje. Portishead heeft niet voor niets drie albums in mijn top 15. Maar van de andere kant vind ik Portishead juist iets te perfectionistisch. Ze durven niets uit te brengen wat níet perfect is en hebben daarom eigenlijk te weinig materiaal.quote:
Ja, leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |