6 tenen opofferen gaat ver, maar daar was ik ook graag bij geweest.quote:Op maandag 26 december 2016 22:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
White Rabbit is wel n aantal klapjes beter hoor, maar dit is ook fijn. Ik zou 6 tenen opofferen om bij Woodstock te kunnen zijn
Nee dat was een andere Somebody to Love.quote:Op maandag 26 december 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook hier is er eentje van de pijp uit gegaan dit jaar toch?
Daar ken ik hem van.quote:
Dat hoor ik wel meer. Ik heb hem nooit live gezien en kan daar niet over oordelen.quote:Op maandag 26 december 2016 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ooit 'voor werk' live gezien (2x) en hij geeft een behoorlijke show weg
5 tenen van één voet en dan eentje van de ander? Of van allebei drie?quote:Op maandag 26 december 2016 22:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
White Rabbit is wel n aantal klapjes beter hoor, maar dit is ook fijn. Ik zou 6 tenen opofferen om bij Woodstock te kunnen zijn
Zo Brian May met George Michael.quote:
Paul Kantner is dit jaar overleden..quote:Op maandag 26 december 2016 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee dat was een andere Somebody to Love.
ga vrijwillig en niet eens voor mn werk regelmatig en kan het prima waarderen maar goed ik heb dan ook alle cds......quote:Op maandag 26 december 2016 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel meer. Ik heb hem nooit live gezien en kan daar niet over oordelen.
daarvan zijn er meer hoor.quote:Op maandag 26 december 2016 22:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die hield zich in.quote:Op maandag 26 december 2016 22:46 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Frank Sinatra was ook voornamelijk een performer van andermans werk. Niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |