quote:Op maandag 26 december 2016 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn vader werd ook 53. komt wel dichtbij zo.
Till 6 in tha mornin'quote:Op maandag 26 december 2016 21:54 schreef D. het volgende:
Ik wil wel NWA of Ice T in de lijst dan
Of toch Ice Ice Baby
quote:Op maandag 26 december 2016 21:54 schreef D. het volgende:
Ik wil wel NWA of Ice T in de lijst dan
Of toch Ice Ice Baby
10, volgens de PDF.quote:Op maandag 26 december 2016 21:55 schreef Ferdo het volgende:
Er zijn maar vier minuten voor Yours Is No Disgrace uitgetrokken volgens de app. Apart.
Tja de klassieke muziek is ook zwaar vertegenwoordigd, net als de schlager, enz.enz. Voor je het weet heb je een top 4000 en luister je naar een andere zender.quote:Op maandag 26 december 2016 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er moet meer rap in de lijst omdat het nogal ondervertegenwoordigd is in de lijst.
Dit soort brave huisvadersmuziek mag best plaats maken voor muziek met meer kwaliteit.
Kool Herc-Partiesquote:Op maandag 26 december 2016 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
Die serie moeten we nog kijken op Netflix trouwens.
Klopt beterquote:
*gaat hengelenquote:Op maandag 26 december 2016 21:54 schreef Bugno het volgende:
Kijktip: Evolution of hip hop op Netflix
Die stemmers sterven vanzelf uit.quote:Op maandag 26 december 2016 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er moet meer rap in de lijst omdat het nogal ondervertegenwoordigd is in de lijst.
Dit soort brave huisvadersmuziek mag best plaats maken voor muziek met meer kwaliteit.
Godverdomme.quote:Op maandag 26 december 2016 21:55 schreef Ferdo het volgende:
Er zijn maar vier minuten voor Yours Is No Disgrace uitgetrokken volgens de app. Apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |