Zeker. Donderdag moet ik werken tot 17:30 uur en ben rond 18:30 uur thuis. peaceman heeft vakantie.quote:Op maandag 26 december 2016 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
jou op idee brengen en hij mag koken?
De witlof van 10 jaar geleden was pas diehard. Nu is ie zo bitter niet meer.quote:Op maandag 26 december 2016 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
jou op idee brengen en hij mag koken?
Ik ben niks anders gewend om heel eerlijk te zijn.quote:Op maandag 26 december 2016 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
trouwens ga jij nu ook al domme vragen stellen?
we have a winner!quote:
Niet kunnen kokenquote:Op maandag 26 december 2016 21:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bovendien bak je het vocht er dan een beetje uit waardoor het droog uit de oven komt.
Bohquote:Op maandag 26 december 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat of ruige sex met de zweep en haken.
Je zegt het maar...
Aww.quote:Op maandag 26 december 2016 21:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Water, lig al een paar dagen ziek op de bank
beter!quote:Op maandag 26 december 2016 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker. Donderdag moet ik werken tot 17:30 uur en ben rond 18:30 uur thuis. peaceman heeft vakantie.
Ik wist niet eens dat dat kan. Ik dacht dat je dan zoiets verlepts krijgt als slaquote:Op maandag 26 december 2016 21:30 schreef Bugno het volgende:
[..]
Witlof is veel lekkerder als je 't bakt en een beetje laat karameliseren...
lastige keuzequote:Op maandag 26 december 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat of ruige sex met de zweep en haken.
Je zegt het maar...
Bakken? Heb ik nog nooit gedaan met witlof...quote:Op maandag 26 december 2016 21:30 schreef Bugno het volgende:
[..]
Witlof is veel lekkerder als je 't bakt en een beetje laat karameliseren...
Ach, ik kan dit nummer wel hebben eigenlijk. Ik laat me er toch iedere keer weer een beetje door meeslepenquote:Op maandag 26 december 2016 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Hier ma hij helemaal doorheen lullen
beterschapquote:Op maandag 26 december 2016 21:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Water, lig al een paar dagen ziek op de bank
Je bent van harte uitgenodigd. Ik kan namelijk fantastisch koken. Ik heb niet veel talenten, maar eten koken is er één van.quote:
dan weet ik wel een goeie ui voor je... een monitor met je mani er op ofzoquote:Op maandag 26 december 2016 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben niks anders gewend om heel eerlijk te zijn.
Je maakt maar tijd.quote:Op maandag 26 december 2016 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar heb ik toch helemaal geen tijd voor?
quote:Op maandag 26 december 2016 21:32 schreef Bugno het volgende:
Ik zie altijd haar hoofd met die enge, pop-achtige grijns voor me.
ENG ENG ENG
en wie post er dan namens mij op fok?quote:
Maar nooit witlof geroerbakt? Klein beetje suiker...niet te lang uiteraardquote:Op maandag 26 december 2016 21:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent van harte uitgenodigd. Ik kan namelijk fantastisch koken. Ik heb niet veel talenten, maar eten koken is er één van.
Nahhwwwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |