*Proest*quote:Op maandag 26 december 2016 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat ie na zn bestelling naar ze bellen:
HOE LANG NOG?
En zij dan: Nog 119 uur
Mijn eerste cassette-albums waren Wham! The Final en The Best of Cliff Richard. Grijsdraaien tijdens mijn folderwijkrondjes. Ik ontwikkelde al op jonge leeftijd een geweldige smaak.quote:Op maandag 26 december 2016 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kocht het album op cassette
fanboy zit naast mequote:Op maandag 26 december 2016 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik een redelijke afspiegeling maar is moeilijk om in discussie te gaan met de fangirl natuurlijk
Wheheh.quote:Op maandag 26 december 2016 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat ie na zn bestelling naar ze bellen:
HOE LANG NOG?
En zij dan: Nog 119 uur
hier had ook: You should be dancing kunnen staan.quote:
preciesquote:Op maandag 26 december 2016 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat het muzikaal gewoon best wel goed is. Vraag maar aan doedezemaar
Nou, wat een opluchting dat dat niet zo is.quote:Op maandag 26 december 2016 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
hier had ook: You should be dancing kunnen staan.
nee hoor.quote:Op maandag 26 december 2016 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, wat een opluchting dat dat niet zo is.
oh die is ook al fan?quote:
Dan moet je je geluid iets harder zetten.quote:
+1quote:Op maandag 26 december 2016 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moet je je geluid iets harder zetten.
quote:Op maandag 26 december 2016 21:08 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je na dit nog serieus kan nemen...
Ik was (en ben) geen enorme fan maar zag ze op Pinkpop en de energie die er vanaf spatte, geweldig. Vond het een geweldige show, daarna nog twee keer naar een concert van ze geweest.quote:
Dat maakte het alleen nog maar beter.quote:Op maandag 26 december 2016 21:16 schreef Isorden het volgende:
Concert vorig jaar november in de Ziggo was echt awesome, ondanks dat Dave nog steeds met zn gipsen poot op zn throne zat
ach in een mix lijstje vind ik het primaquote:Op maandag 26 december 2016 21:17 schreef Bugno het volgende:
Op 'n festival best leuk hoor..maar zou t nooit opzetten..
Jup, of op de radio ofzo. Wel een geinig liedje, dat welquote:Op maandag 26 december 2016 21:17 schreef Bugno het volgende:
Op 'n festival best leuk hoor..maar zou t nooit opzetten..
Dat doek aan het begin.quote:Op maandag 26 december 2016 21:16 schreef Isorden het volgende:
Concert vorig jaar november in de Ziggo was echt awesome, ondanks dat Dave nog steeds met zn gipsen poot op zn throne zat
Het is voor jou te hopen dat hij nooit meer op staat dan...quote:Op maandag 26 december 2016 21:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat maakte het alleen nog maar beter.
Je moet wel op tijd terug zijn voor The Way It Is.quote:Op maandag 26 december 2016 21:17 schreef Mystikvm het volgende:
Nu een paar matige nummers. Ik ga ook even douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |