Ik kan me alleen die ene over de godenzonen herinneren. De rest zal me totaal ontgaan zijn.quote:Op maandag 26 december 2016 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die nummers idd, maar er was er nog 1 toch?
Mensen dachten ook dat ze Creep nooit meer zouden spelenquote:Op maandag 26 december 2016 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij ons waren het 4 van KOL.
Ik wil al jaren Last Flowers horen, maar vrees dat dat nooit gaan gebeuren.
Bij jou is het andersomquote:Op maandag 26 december 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani is het perfecte voorbeeld waarom teveel alcohol absoluut niet goed voor je is.
Van Slob moeten we in kleermakerszit naar Reflektor luisteren.quote:Op maandag 26 december 2016 20:41 schreef Cee het volgende:
Ik verga van de gourmetlucht, komt er dit uur nog iets of kan ik gaan douchen?
REFLEKTORquote:Op maandag 26 december 2016 20:41 schreef Cee het volgende:
nou ja in elk geval t zusje van heeft er om gejankt als iemand ook maar een nummer van BSB anders zong.quote:Op maandag 26 december 2016 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan me alleen die ene over de godenzonen herinneren. De rest zal me totaal ontgaan zijn.
Ik zou nog even wachten...quote:Op maandag 26 december 2016 20:41 schreef Cee het volgende:
ja oke, maar Creep is single geweest. Last flowers is een B-kantje..quote:Op maandag 26 december 2016 20:40 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mensen dachten ook dat ze Creep nooit meer zouden spelen
Oh, oké, ik zal het aanhoren.quote:Op maandag 26 december 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Slob moeten we in kleermakerszit naar Reflektor luisteren.
Exact.quote:Op maandag 26 december 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Slob moeten we in kleermakerszit naar Reflektor luisteren.
Wat Hitler schreef was ook niet zo hoogstaand heb ik vernomenquote:Op maandag 26 december 2016 20:41 schreef Mystikvm het volgende:
Inderdaad, dit nummer is niet eens heel slecht. Maar ja, Adolf Hitler deed ook wel een paar goede dingen naast gruwelijke massamoord.
Nu komt dat vreselijk overschatte Arcade Fire. Ik gooi snel het geluid uit.quote:Op maandag 26 december 2016 20:41 schreef Cee het volgende:
Ze spelen nu toch ook weleens van In Rainbows 2?quote:Op maandag 26 december 2016 20:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja oke, maar Creep is single geweest. Last flowers is een B-kantje..
Uiteraard, best hoog ook volgens mijquote:Op maandag 26 december 2016 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Staat zij nog in de lijst eigenlijk?
Nu nog je computer uit het raam.quote:Op maandag 26 december 2016 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu komt dat vreselijk overschatte Arcade Fire. Ik gooi snel het geluid uit.
Hier ga ik natuurlijk niet op happenquote:Op maandag 26 december 2016 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu komt dat vreselijk overschatte Arcade Fire. Ik gooi snel het geluid uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |