Die is over een paar minuten pik.quote:Op maandag 26 december 2016 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Nou dit was wel het hoogtepunt van de Top 2000 toch jongens?
Ah ok. Had graag nog meer In Rainbows gehoordquote:Op maandag 26 december 2016 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
even gekeken, maar volgens mijn maar 3
Een aantal Ajax-fans had een singletje gemaakt genaamd 'Wij zijn de godenzonen' op de muziek van 'We've got it going on'. We hebben het singletje aan Howie gegeven.quote:Op maandag 26 december 2016 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt zusje van een vriendin was toen helemaal waus van BSB.
Hadden ze ineens liedjes van Ajax op die melodietjes gemaakt... Ze kon wel janken.
Dat was precies mijn gedachtequote:Op maandag 26 december 2016 20:38 schreef Mystikvm het volgende:
Bij mij lopen de tranen ook bij Kane, maar niet van geluk.
In mijn herinneringen was Mani vroeger een normale poster. Nu hij volwassen is lijkt het te zijn misgegaan. Heel vreemd allemaal.quote:
ja die nummers idd, maar er was er nog 1 toch?quote:Op maandag 26 december 2016 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Een aantal Ajax-fans had een singletje gemaakt genaamd 'Wij zijn de godenzonen' op de muziek van 'We've got it going on'. We hebben het singletje aan Howie gegeven.
Daar zal die blij mee geweest zijn.quote:Op maandag 26 december 2016 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Een aantal Ajax-fans had een singletje gemaakt genaamd 'Wij zijn de godenzonen' op de muziek van 'We've got it going on'. We hebben het singletje aan Howie gegeven.
De "Bij 1 miljoen likes stopt Kane"-Facebookgroepquote:
bij ons waren het 4 van KOL.quote:Op maandag 26 december 2016 20:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ah ok. Had graag nog meer In Rainbows gehoord
Hij vond het interessant.quote:Op maandag 26 december 2016 20:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar zal die blij mee geweest zijn.
Mani is het perfecte voorbeeld waarom teveel alcohol absoluut niet goed voor je is.quote:Op maandag 26 december 2016 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In mijn herinneringen was Mani vroeger een normale poster. Nu hij volwassen is lijkt het te zijn misgegaan. Heel vreemd allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |