Waar bevindt cafca zich nu dan?quote:Op maandag 26 december 2016 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut, deze genotsplaat staat ook erg laag. Geniale plaat
Cafca wenst ons gelukkig nieuwjaar
VOlgens mij is dit de nummer 1 van cafca en zou voor hem dus nu het nieuwe jaar moeten beginnen.quote:Op maandag 26 december 2016 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar bevindt cafca zich nu dan?
In het café of in de ondertitels daarvan op TV?
Dat kan in de nacht van 30 op 31 december, bij de hogere posities, ook nog gebeuren, dus dat lijkt me geen echt fijne reden...quote:Op maandag 26 december 2016 19:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel handig als die niet midden in de nacht langskomt.
Ingewokkeld...quote:Op maandag 26 december 2016 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
VOlgens mij is dit de nummer 1 van cafca en zou voor hem dus nu het nieuwe jaar moeten beginnen.
Niemand in de stad is mijn favoriete plaat van De Dijk ("Iedereen gaat maar dood en de rest drinkt bier in het cafequote:Op maandag 26 december 2016 19:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb nog op de Olielamp gestemd geloof ikIn mn vrije keuzes. En van De Dijk hoor ik Niemand in de stad heel graag. Vooral in live-versie.
Hmmm, daar zit wat in.quote:Op maandag 26 december 2016 19:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
een beetje, zeker in de lagere regionen omdat daar de meeste potentiële uitvallers bij zitten.
gaat me ook niet zozeer om de hoeveelheid, maar om de specifieke liedjes.quote:Op maandag 26 december 2016 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, daar zit wat in.
Hoewel er 'maar' 200 platen (10%) verdwenen is...
quote:
Ik mag hopen dat er in zijn leven geen enkele ontwikkeling meer plaatsvindt die een biografe rechtvaardigt.quote:
+1quote:Op maandag 26 december 2016 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er in zijn leven geen enkele ontwikkeling meer plaatsvindt die een biografe rechtvaardigt.
Goed punt.quote:Op maandag 26 december 2016 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er in zijn leven geen enkele ontwikkeling meer plaatsvindt die een biografe rechtvaardigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |