Ge zijt meer van het PG-tijdperk?quote:Op maandag 26 december 2016 16:28 schreef peaceman het volgende:
tja dit was toch echt de mindere periode van genesis
ja, al vond ik de periode van Land of confusion en Mama ook nog wel goed.quote:Op maandag 26 december 2016 16:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ge zijt meer van het PG-tijdperk?
De enige vertegenwoordiging van dat tijdperk in de lijst is trouwens behoorlijk omhoog geschoten.
quote:
Gerard vast wel toch?quote:Op maandag 26 december 2016 16:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er al eens een DJ na zijn shift tussen het publiek gesignaleerd?
Veel mensen gaan richting het kerstdiner lijkt me. Hier geen uitgebreid diner, ik maak een paar Spaanse hapjes die snel klaar zijn over een uurtje of 2, want de rest is hier pas laat terugquote:
ik vind m wel leukquote:
zit je op je studentenkamer?quote:Op maandag 26 december 2016 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel mensen gaan richting het kerstdiner lijkt me. Hier geen uitgebreid diner, ik maak een paar Spaanse hapjes die snel klaar zijn over een uurtje of 2, want de rest is hier pas laat terug
Wij hadden gister kerstdiner. Dus vandaag alleen leftoversquote:Op maandag 26 december 2016 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel mensen gaan richting het kerstdiner lijkt me. Hier geen uitgebreid diner, ik maak een paar Spaanse hapjes die snel klaar zijn over een uurtje of 2, want de rest is hier pas laat terug
Nope, ik zit thuis. Bij moeders..quote:
ja die kwam zelfs halverwege de ochtend verklaren waarom het mengpaneel het vanaf gistermiddag al niet meer deedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |