Ge zijt meer van het PG-tijdperk?quote:Op maandag 26 december 2016 16:28 schreef peaceman het volgende:
tja dit was toch echt de mindere periode van genesis
ja, al vond ik de periode van Land of confusion en Mama ook nog wel goed.quote:Op maandag 26 december 2016 16:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ge zijt meer van het PG-tijdperk?
De enige vertegenwoordiging van dat tijdperk in de lijst is trouwens behoorlijk omhoog geschoten.
quote:
Gerard vast wel toch?quote:Op maandag 26 december 2016 16:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er al eens een DJ na zijn shift tussen het publiek gesignaleerd?
Veel mensen gaan richting het kerstdiner lijkt me. Hier geen uitgebreid diner, ik maak een paar Spaanse hapjes die snel klaar zijn over een uurtje of 2, want de rest is hier pas laat terugquote:
ik vind m wel leukquote:
zit je op je studentenkamer?quote:Op maandag 26 december 2016 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel mensen gaan richting het kerstdiner lijkt me. Hier geen uitgebreid diner, ik maak een paar Spaanse hapjes die snel klaar zijn over een uurtje of 2, want de rest is hier pas laat terug
Wij hadden gister kerstdiner. Dus vandaag alleen leftoversquote:Op maandag 26 december 2016 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel mensen gaan richting het kerstdiner lijkt me. Hier geen uitgebreid diner, ik maak een paar Spaanse hapjes die snel klaar zijn over een uurtje of 2, want de rest is hier pas laat terug
Nope, ik zit thuis. Bij moeders..quote:
ja die kwam zelfs halverwege de ochtend verklaren waarom het mengpaneel het vanaf gistermiddag al niet meer deedquote:
die familie kun je de rest van het jaar ook nog zien he?! ons waarschijnlijk niet..quote:
Vind ik van bijna alles van de Stones voor 67. Alleen Satisfaction en The Last Time zijn echte standouts.quote:Op maandag 26 december 2016 16:39 schreef peaceman het volgende:
dit vind ik dan weer een beetje 13 in een dozijn.
dat heb ik gehoordquote:Op maandag 26 december 2016 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die kwam zelfs halverwege de ochtend verklaren waarom het mengpaneel het vanaf gistermiddag al niet meer deed
werkt dat volume alweer?quote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 26 december 2016 16:41 schreef Dven het volgende:
Dit plaatje krijgt het 'Approved by Dven' label
Danku, dankuquote:
Ja, hij klinkt zowaar redelijkquote:Op maandag 26 december 2016 16:42 schreef peaceman het volgende:
hier vraag me altijd bij af of Dylan dit wel zelf zingt
hetzelfde heb ik bij Dream on van Aerosmithquote:
Eens. bijv. Idiot Wind, gehoord in de Snob vanmiddag.quote:Op maandag 26 december 2016 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stelling: er zijn 20 platen te verzinnen van Dylan die hier beter zouden staan dan Lay Lady Lay
quote:Op maandag 26 december 2016 16:46 schreef Nizno het volgende:
tijdens dit nummer moet de TT ff anders
Simple Twist of Fate, You're a Big Girl Now, Tangled Up in Blue, If you see her say Hello, Oh Sister, Sara, Joey, One More Cup of Coffee, Life is Hard, Desolation Row, Stuck inside of mobile with the Memphis Blues Again, Masters of War, Not Dark Yet etc etcquote:Op maandag 26 december 2016 16:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens. bijv. Idiot Wind, gehoord in de Snob vanmiddag.
En dan niet Ballad of a Thin Man noemenquote:Op maandag 26 december 2016 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Simple Twist of Fate, You're a Big Girl Now, Tangled Up in Blue, If you see her say Hello, Oh Sister, Sara, Joey, One More Cup of Coffee, Life is Hard, Desolation Row, Stuck inside of mobile with the Memphis Blues Again, Masters of War, Not Dark Yet etc etc
die valt onder de etc of de etcquote:Op maandag 26 december 2016 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dan niet Ballad of a Thin Man noemen
Rod Steward toch?quote:Op maandag 26 december 2016 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is deze zanger? Ken ik hem?
Ik kon wel door blijven gaan ja..quote:Op maandag 26 december 2016 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dan niet Ballad of a Thin Man noemen
Líjkt er niet eens op.quote:Op maandag 26 december 2016 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een beetje een poor man's Keane
Morgenochtend rond 06:50quote:Op maandag 26 december 2016 16:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat The Day after Tomorrow er ook in? Vind ik hun beste
Wat meer gitaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |