Wá denk ge zelf?quote:Op maandag 26 december 2016 16:03 schreef Szura het volgende:
Hopelijk is ie vandaag minder zenuwachtig
Dollars kwam ik wel veel ja. Huisbandje was zeker niet verkeerd.quote:Op maandag 26 december 2016 15:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Underground/ Gonzo dan maar? Dollars?
de eerste gaat in elk geval goedquote:Op maandag 26 december 2016 16:08 schreef peaceman het volgende:
ach als ie maar de juiste plaatjes instart, dat schijnt namelijk ook nog best lastig te zijn bij radio 2
Dat gaat bij deze iig goed.quote:Op maandag 26 december 2016 16:08 schreef peaceman het volgende:
ach als ie maar de juiste plaatjes instart, dat schijnt namelijk ook nog best lastig te zijn bij radio 2
zitten ze al op 2003?quote:Op maandag 26 december 2016 16:08 schreef peaceman het volgende:
nee nog steeds op 2001, tenzij ik wat gemist hebquote:
ow dan valt het nog best tegenquote:Op maandag 26 december 2016 16:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee nog steeds op 2001, tenzij ik wat gemist heb
Je zou toch denken dat hij wel eat gewend is.quote:
In ieder geval lult-ie het intro van dit juweeltje redelijk goed vol.quote:
Ik hoor helemaal niets omdat er 1 het nodig vindt om een radio keihard te zetten op radio 10 ofzo... Dus van radio2 die in de kamer aan staat horen we niets.quote:Op maandag 26 december 2016 16:14 schreef peaceman het volgende:
dit nummer hoor ik voor het eerst trouwens.
ja, maar aan de andere kant vind ik het ook wel leuk dat iemand met zoveel ervaring nog steeds zenuwachtig is voor zoietsquote:Op maandag 26 december 2016 16:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat hij wel eat gewend is.
Ik leerde het kennen door de heer Van der Goes die dit een keer in zijn programma op 3FM (poos geleden, ja) draaide.quote:Op maandag 26 december 2016 16:14 schreef peaceman het volgende:
dit nummer hoor ik voor het eerst trouwens.
wie heeft radio 10 zo hard aan staan dan?quote:Op maandag 26 december 2016 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik hoor helemaal niets omdat er 1 het nodig vindt om een radio keihard te zetten op radio 10 ofzo... Dus van radio2 die in de kamer aan staat horen we niets.
Geeft toch ook wel de impact van de Top2000 aan.quote:Op maandag 26 december 2016 16:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, maar aan de andere kant vind ik het ook wel leuk dat iemand met zoveel ervaring nog steeds zenuwachtig is voor zoiets
ik vind het niet echt een enorme verrijking voor de lijstquote:Op maandag 26 december 2016 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze kende ik nog niet, wel geinig maar Joel kan beter
Op Root Beer Rag is-ie als pianist beter op dreef.quote:Op maandag 26 december 2016 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze kende ik nog niet, wel geinig maar Joel kan beter
mn vader die net een stereosetje heeft gekocht op een rommelmarkt en het nodig vindt om deze meteen te testen. Allang blij dat die ellendige cd met levensliedjes er snel uit wasquote:Op maandag 26 december 2016 16:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie heeft radio 10 zo hard aan staan dan?
arme jijquote:Op maandag 26 december 2016 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn vader die net een stereosetje heeft gekocht op een rommelmarkt en het nodig vindt om deze meteen te testen. Allang blij dat die ellendige cd met levensliedjes er snel uit was
ach ik heb het mezelf aangedaan door mee te gaan naar hun ipv te zeggen dat ze me thuis af konden zettenquote:
quote:Op maandag 26 december 2016 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor vandaag, wil iemand even voor me juichen als Foo Fighters langs komt
daar kan ik het niet mee oneens zijn.quote:
ik beloof niks... maar tot laterquote:Op maandag 26 december 2016 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor vandaag, wil iemand even voor me juichen als Foo Fighters langs komt
hapse vandaagquote:Op maandag 26 december 2016 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
Tot morgen.quote:Op maandag 26 december 2016 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |