De muziek is door Groot, de tekst door Nijgh.quote:Op maandag 26 december 2016 15:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is een beetje mijn probleem met teksten van Boudewijn de Groot. Gelardeerd met belegen uitdrukkingen uit de jaren '70.
Kerstze!quote:
Oh, nou ja, Nijgh is van dezelfde stempel. Uit de tijd dat er nog "gevreeën" werd i.p.v. dat men seks had. Rillingen over mijn rug.quote:Op maandag 26 december 2016 15:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De muziek is door Groot, de tekst door Nijgh.
Deze vind ik dan weer prima...inmiddels, want vorig jaar riep ik nog dat hij wel echt een grenade danwel trein mocht koppen als hij dat zo graag voor ons wil doen.quote:Op maandag 26 december 2016 15:57 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb op zich niks tegen Bruno Mars, maar dit vind ik gewoon een vervelend nummer.
Leuk meisje jaquote:
Een grijsgedraaide Malle Babbe, dat is dus twee keer slechte kwaliteit?quote:Op maandag 26 december 2016 15:59 schreef tong80 het volgende:
Wat is dit voor een bagger ?
En Malle Babbe heb ik als kind grijs gedraaid
Volgens mij nietquote:Op maandag 26 december 2016 16:03 schreef Szura het volgende:
Hopelijk is ie vandaag minder zenuwachtig
was het zo erg gisteren?quote:Op maandag 26 december 2016 16:03 schreef Szura het volgende:
Hij ziet er erg netjes uit.quote:Op maandag 26 december 2016 16:03 schreef Szura het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |