Geboren in '73/'74?quote:Op maandag 26 december 2016 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weer een behoorlijk brugklasrevivaluurtje nu
'74quote:
Black dan?quote:Op maandag 26 december 2016 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
U riep ?
Begin is goed, laatste 5 nummers shit.
Oh wacht, is dat van two tribes go to war padadampam pampadam?quote:Op maandag 26 december 2016 15:02 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Bij Two Tribes moet je eigenlijk de video kijken. Reagan vs Chernyenko in de ring, met Holly Johnson als ring master.
Niet mijn genre maar zeker een mooi nummer. Je hebt gelijk.quote:
Queen?quote:Op maandag 26 december 2016 15:03 schreef D. het volgende:
1 act met meer dan 5 noteringen in de top 100, nl. 7
Deze is wel leuker.quote:Op maandag 26 december 2016 15:04 schreef Dwersdriever het volgende:
Staat Brooklyn al lang hoger in de Top 2000 dan Fight for your right? Ik vind dat eigenlijk best verrassend.
Beide komen nieuw binnen dacht ik.quote:Op maandag 26 december 2016 15:04 schreef Dwersdriever het volgende:
Staat Brooklyn al lang hoger in de Top 2000 dan Fight for your right? Ik vind dat eigenlijk best verrassend.
Voorgaande jaren was dat Adele, meen ik mij te herinneren... dus dat klinkt niet als goed nieuwsquote:Op maandag 26 december 2016 15:03 schreef D. het volgende:
1 act met meer dan 5 noteringen in de top 100, nl. 7
quote:Op maandag 26 december 2016 15:04 schreef Dwersdriever het volgende:
Yep. Een van een reeks monsterhits voor FGTH. Ook leuk op een regenachtige rotdag, alle verschillende clipversies van Relax bekijken omdat de eerste versie verboden werd.quote:Op maandag 26 december 2016 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh wacht, is dat van two tribes go to war padadampam pampadam?Die ken ik wel.
Ik heb daar goede herinneringen aan en hoor hem regelmatig als intro bij een sportwedstrijd.quote:Op maandag 26 december 2016 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fight For Your Right vind ik zelf de minste van dit rijtje.
Steeds als ik jouw onderschrift zie denk ik...KLF die horen er eigenlijk ook wel in met een plaatje.quote:Op maandag 26 december 2016 15:05 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Yep. Een van een reeks monsterhits voor FGTH. Ook leuk op een regenachtige rotdag, alle verschillende clipversies van Relax bekijken omdat de eerste versie verboden werd.
Ja, die hoort zeker 2 dagen later.quote:Op maandag 26 december 2016 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver alweer zo'n Kinks platje dat zo laag staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |