Nee, ik Ben Howard.quote:Op maandag 26 december 2016 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
Denk je dat je Charlie Daniels Band?
quote:Op maandag 26 december 2016 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaja ik heb speciaal mijn laptop meegenomen zodat ik mee kan tikken in het top 2000 topic
Moi is FOK!verslaafd
Aha, het is ook niet dat je op Justin Timberlake ofzo.quote:
De gemiddeld hoogst genoteerde artiest wil je maar gewoon even overslaan mocht ze komen te overlijden? Wat een ongelofelijke willekeur.quote:Op maandag 26 december 2016 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wordt het RIP George en Adele.
Claudia hoeft niet zo, heeft maar 1 notitie in de lijst...
behoorlijk ja, bijzonder vervelend individuquote:Op maandag 26 december 2016 11:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik heb dit ook gezien. Wat een engnek was dat..
Nee, gewoon logischquote:Op maandag 26 december 2016 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
De gemiddeld hoogst genoteerde artiest wil je maar gewoon even overslaan mocht ze komen te overlijden? Wat een ongelofelijke willekeur.
Het hele leven is willekeur, de dood dan ook maar...quote:Op maandag 26 december 2016 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
De gemiddeld hoogst genoteerde artiest wil je maar gewoon even overslaan mocht ze komen te overlijden? Wat een ongelofelijke willekeur.
je zal niet voor Rico Ver hoeven zoekenquote:Op maandag 26 december 2016 11:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aha, het is ook niet dat je op Justin Timberlake ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |