Nou van deze Minder Minder Minderquote:Op maandag 26 december 2016 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker plaatje hoor. Willen we meer of minder van dit soort muziek?
ah jij bent er zo 1 die feiten blijft ontkennen?quote:Op maandag 26 december 2016 10:46 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Kan 100 boeken lezen, zal nooit m'n mening veranderen.
Gelukkig komt Wonderwall nog.quote:Op maandag 26 december 2016 10:46 schreef Mani89 het volgende:
Shit, Live Forever van Oasis was vannacht.
Het belang van Club Tropicana ontkennen....het zou verboden moeten worden.quote:Op maandag 26 december 2016 10:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Roepen dat George Michael niks voor de muziekgeschiedenis heeft betekend.______!!!!
Enge, barre tijden.quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 10:45 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Mijn netwerk heette vroeger Pretty Fly for a Wifi.
Dat was ik alweer vergeten...quote:Op maandag 26 december 2016 10:45 schreef peaceman het volgende:
Home again![]()
fraai optreden op DTRH dit jaar
Dat vind ik riskant...quote:Op maandag 26 december 2016 10:45 schreef just me het volgende:
[..]
ogen dicht, rondje draaien en dan stapje naar voren doen
2012.... dat zegt al genoeg toch?quote:
Seasick Steve stond daarbij in het publiek.quote:
Ja, ikben ook door Diane van Therapy heen gslapen en daar had ik op gestemd.quote:Op maandag 26 december 2016 10:46 schreef Mani89 het volgende:
Shit, Live Forever van Oasis was vannacht.
Meer iemand die zijn persoonlijke mening blijft ventilerenquote:Op maandag 26 december 2016 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah jij bent er zo 1 die feiten blijft ontkennen?
De minste van Oasis in de lijst.quote:Op maandag 26 december 2016 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig komt Wonderwall nog.
Helaas komt The Masterplan niet.quote:Op maandag 26 december 2016 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig komt Wonderwall nog.
Doe eens gek Madquote:
Ow dat was het optreden dat ik buiten de tent ben gaan zitten.... Nu weet ik het weer.quote:Op maandag 26 december 2016 10:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Seasick Steve stond daarbij in het publiek.
Ik zat jullie een beetje te plagen.quote:
Dat is mijn favoriete nummer aller tijden.quote:
dat mag. Maar persoonlijke meningen worden waardeloos als de feiten ze ontkrachtenquote:Op maandag 26 december 2016 10:47 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Meer iemand die zijn persoonlijke mening blijft ventileren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |